مطالب حقوقی

بهترین وکیل دعاوی سند ملکی

تنظیم قرارداد ملکی با بهترین وکیل دعاوی سند ملکی

سپردن هر اموری به دست بهترین وکیل دعاوی سند ملکی امری بسیار مهم و بدیهی می باشد. بنابراین زمان تنظیم قرارداد های ملک و املاک داشتن یک وکیل در مورد ملک متخصص در قرارداد های ملکی امری بسیار ضروری می باشد.

تنظیم قرارداد ملکی با بهترین وکیل دعاوی سند ملکی

تنظیم قرارداد های ملک و املاک ، اعم از قرارداد های ملکی ، قرارداد های پیش فروش ملک ، قرارداد های مشارکت مدنی و یا قرارداد های مشارکت در قالب مضاربه یا حواله توسط یک وکیل حقوقی متخصص به دلیل تسلط کامل آن ها بر قوانین مدنی ، قانون مسوولیت مدنی و … امری بسیار مهم می باشد.

انواع دعاوی ملکی با وکیل دعاوی سند ملکی

دعاوی ملکی آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری می باشد که به موضوع املاک مربوط می ‌شوند.  دعاوی ملکی انواع گوناگونی دارد.

برای ارتباط با وکیل ملکی با ما با شماره 09121304085 در تماس باشید

الزام به تنظیم سند رسمی : بر اساس ماده ی ۲۲ قانون ثبت ، دولت کسی را مالک می شناسد که نامش در دفتر ثبت املاک به عنوان مالک ثبت شده باشد.

انواع دعاوی ملکی با وکیل دعاوی سند ملکی

فروشنده حتما برای تکمیل معاملات ملکی با حضور در دفاتر ثبت املاک ، سند رسمی ملک را به نام خریدار باید بکند. اگر فروشنده چنین کاری را انجام ندهد دعوایی که وکیل ملکی به شما اقامه می کند دعوای الزام به تنظیم سند رسمی می باشد.

دعوای خلع ید : دعوایی می باشد که بهترین وکیل دعاوی سند ملکی با تجربه تشخیص می دهد زمانی باید این دعوا را اقامه کند که مالک و صاحب یک مال غیرمنقول مانند زمین یا خانه علیه کسی که آن را تصاحب کرده باشد برای رفع تصرف او اقامه می شود.

دعوای افراز ملک : در مواقعی که ملکی به صورت مشاعی بین چند نفر مشترکا وجود داشته باشد ، در صورت عدم توافق بین طرفین ، وکیل ملکی شما باید ضمن بررسی شرایط و سنجش درست منفعت شما دعوای افراز ملک را به معنای تفکیک سهم خود از دیگران را اقامه کند.

شرایط اثبات مالکیت با وکیل دعاوی سند ملکی

افراد برای اثبات حق خود در باب مالکبت نسبت به طرح آن در دادگاه باید اقدام کنند که شرایطی را نیازمند است : وجود قرارداد کتبی یا شفاهی : خواهان دعوا باید برای اثبات مالکیت خود قراردادی مبنی بر انتقال مالکیت ارائه کند و با ارائه سند عادی به اثبات وجود قرارداد اقدام کند.

شرایط اثبات مالکیت با وکیل دعاوی سند ملکی

اثبات اعتبار قرارداد : زمانی که اثبات وجود قرارداد نقل و انتقال ملک به اتمام می رسد. خوانده دعوا باید با کمک بهترین وکیل دعاوی سند ملکی به اعتبار خود مدعی شود.

امکان دارد قرارداد معتبری هم تنظیم شده باشد اما بعد از تنظیم فسخ قرارداد باطل می شود. بنابراین با دفاع موثر از طرف خوانده ، خواهان باید اعتبار قرارداد خود را نیز اثبات کند.

بهترین وکیل دعاوی سند ملکی کیست؟

میزان تجربه بهترین وکیل دعاوی سند ملکی بسیار مهم می باشد و تجربه و سابقه وکالت وکلای ملکی می تواند از جمله نکات مهمی باشد که باید حتما به آن توجه کنید.

عدم مراجعه به بهترین وکیل دعاوی سند ملکی در برخی موارد ممکن است موجب ورود خسارت‌ های مالی جبران ناپذیری شود. در همین راستا بسیار مهم می باشد که برای موفقیت در یک پرونده حقوقی یا کیفری ملکی از وکیل در مورد ملک استفاده کنید.

بهترین وکیل دعاوی سند ملکی کیست؟

یکی از مشکلات و دعاوی که در زمینه امور ملکی وجود دارد الزام به تنظیم سند است که خریداران را با مشکل مواجه می ‌کند و فروشندگان حاضر به حضور در دفترخانه و انتقال سند نمی ‌شوند یا این که ملک در رهن بانک می ‌باشد و اقدام به فک رهن جهت انتقال سند مالکیت به خریداران نمی ‌کنند.

در این مقاله با بهترین وکیل دعاوی سند ملکی آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت ملی وکیل مراجعه کنید.

برای رسیدگی به دعاوی ملکی با وکیل برای دادگاه در ارتباط باشید: 09121304085

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا بهترین وکیل در امور حقوقی و کیفری می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد.

شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید و برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 


پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام