مقالات

مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل

مشاوره همانند هر کار دیگری یک امر تخصصی می باشد. در ادامه این مقاله به مشاوره با وکیل  می پردازیم.

اگر به دنبال وکیل حقوقی و وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما با شماره 09121304085 در تماس باشید .

مشاوره با وکیل

مشاوره فوری

مشاوره فوری یکی از پرکاربرد ترین انواع مشاوره حقوقی می ‌باشد که در آن فرد یا گروهی بدون استفاده مالی اقدام به دادن مشاوره و راهنمایی به شما می باشند.

توصیه‌ های حقوقی مشاوره با وکیل معمولا به صورت تلفنی و یا آنلاین انجام می پذیرد. پاسخ به سوالات به صورت فوری و سریع عمدتا برای افرادی مناسب می باشد که بیش تر به دنبال پاسخ برخی پرسش ‌های حقوقی خود هستند و قصد انجام اقدام حقوقی را ندارند.

از مهم ترین مزیت‌ های مشاور هبا وکیل ، گرفتن حداقل اطلاعات اولیه در سریع ‌ترین زمان ممکن می باشد که می ‌تواند کمکی هر چند کوچک در یک تصمیم حقوقی برای شما باشد.

در پرونده‌ های پیچیده و یا ثبت و تنظیم دادخواست این روش چندان کاربردی نمی باشد و مستلزم صرف وقت یک متخصص برای این امر می باشد و به همین جهت معمولا مشمول هزینه می ‌شود.

انواع دادگاه کیفری

دادگاه کیفری یک : دادگاه کیفری همان دادگاه کیفری استان ها می باشد و در مرکز هر استانی با صلاح دید رئیس قوه قضاییه کشور در حیطه قضایی شهرهای استان برگزار می‌ شوند.

این دادگاه‌ ها عموما با یک رئیس و دو مستشار یا همان ۳ قاضی تشکیل می شوند که با حضور یک مستشار و یک رئیس نیز جلسه رسمیت پیدا می کند.

رای در این دادگاه بر اساس نظر اکثریت قضات اعلام می شود و نظر اقلیت نیز در پرونده ثبت و ضبط می شود. در این دادگاه‌ ها هر یک از طرفین دعوا حداکثر می توانند 3 وکیل را برای خود انتخاب کنند.

دادگاه کیفری دو : دادگاه‌ های جزء که در هر شهرستان می باشد به رسیدگی انوع شکایات می ‌پردازند و تحت عنوان دادگاه کیفری دو فعالیت دارند.

با حضور یک رئیس یا دادرس علی ‌البدل جسات دادگاه کیفری تشکیل می شود و در تمامی این جلسات دادستان ، معاون دادستان و یا یکی از دادیاران می‌ توانند حضور پیدا کنند و از صدور کیفرخواست برای اتهامات مطرح شده دفاع کنند. دادگاه کیفری دو تنها یک قاضی در آن فعالیت دارد و جلسات آن در حوزه‌ی قضایی هر شهرستان برگزار می شوند.

مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل

بهرمند شدن از وجود بهترین وکیل کیفری در خصوص دعاوی کیفری بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث می شود بهترین دفاع برای شما در این زمینه حاصل شود.

در دعاوی کیفری با استفاده از مشاوره با وکیل می توانید دفاع موثری را در دادگاه انجام دهید که از عواقب کیفری ناشی از شکایت جلوگیری می شود زیرا غالباً عدم استفاده از حق دفاع به منزله قبول اتهام می باشد.

مشاوره با ویکل یعنی انجام دادن عملی که مجازات آن عمل در قوانین کیفری آمده باشد. در دعاوی کیفری مجازات برای مرتکب شونده توسط دادگاه تعیین می شود.

 

مشاوره با وکیل کیفری به دلیل جنبه کیفری موضوع ، مجازات و نیز سوء سابقه متناسب با جرم برای هر فردی که درگیر این گونه پرونده‌ه می باشد ، اضطراب و دلهره زیادی را ایجاد می ‌نماید.

مشاوره با وکیل حقوقی کیفری بسیار حیاتی و ضروری می باشد. چرا که کوچک ترین اشتباهی در این زمینه خسارات جبران ناپذیری به جان ، مال و آبروی افراد وارد می کند.

امر مشاوره با وکیل کیفری و یا حقوقی یک کار به شدت تخصصی می باشد و هر فردی به صرف داشتن مدرک حقوقی صلاحیت ارائه مشاوره را نخواهد داشت و باید از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

افرادی که از دانش حقوقی برخوردار نباشند با ارائه مشاوره غلط موجب تضییع حق افراد و ایجاد مشکلات عدیده برای افراد حواهند شد.

در این مقاله با مشاوره با وکیل حقوقی و یا کیفری آشنا شدیم. شما برای مشاوره کیفری خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر ملی وکیل مراجعه کنید.

این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا مشاوره با وکیل حقوقی و یا کیفری می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید و از مشاورین مجرب در این موسسه بهره مند شوید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 


پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام