وام روی سند خانه

وام روی سند خانه که از جمله وام های بسیار معروف می باشد و بهتر است بدانید که وام روی سند خانه یکی از وام های بسیار پرکاربرد برای عموم مردم می باشد؛ چرا که شرایط آن نسبت به شرایط دیگر برای اخذ وام های دیگر شرایط آسان‌تر و با سود‌بانکی کمتری همراه می باشد.

 چراکه وام روی سند خانه حتی در بعضی بانک ها بدون ضامن نیز انجام می شود که البته تنها برای بعضی بانک ها این گونه است، البته این نکته را باید به یاد داشته باشید که شرایط وام روی سند خانه در هر بانکی تفاوت هایی با بانک های دیگر دارد، به همین خاطر باید ابتدا به شرایط بانک مورد نظر برای دریافت تسهیلات دقت فرمایید.

اگر به دنبال وکیل حقوقی و وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما با شماره 09121304085 در تماس باشید .

وام روی سند خانه

شرایط وام روی سند خانه

 اما به صورت کلی شرایط برخی از بانک‌ها را در این جا برای شما بیان می کنیم، بدین ترتیب و در هر صورت اگر نیاز به وام دارید و هم چنین وام روی سند خانه  را می توانید دریافت کنید، هر چه سریع تر به یکی از بانک هایی که در آن سپرده دارید مراجعه کنید، تا با شرایط وام دهی آن ها برای وام ملکی آشنا شوید.

 این نکته را لطفاً از یاد نبرید که شاید گرفتن وام روی سند خانه  کار بسیارآسانی باشد، اما بازپرداخت آن قطعاً با مشکلاتی روبه‌رو است و در همان ابتدای کار باید به توان خود برای بازپرداخت اقساط بانک فکر کنید، تا دچار مشکل در ادامه راه نشوید.

 بدون شک بسیاری از پرونده‌هایی که در دادگاه وجود دارد پرونده هایی هستند، که افراد با بانک درگیر هستند به این دلیل که توان بازپرداخت اقساط آن را ندارند و بانک مامور است و معذور، و در این شرایط اگر شما نتوانید بازپرداخت وام  مورد نظر خود را در موعد مقرر انجام دهید؛ شاید کار به توقیف اموال نیز بکشد. پس لطفاً قبل از گرفتن وام به توانایی بازپرداخت وام خود ابتدا فکر کنیدو  باید بدانید که وام روی سند خانه اول از همه برای افرادی که سن آن ها سن قانونی می باشد مجاز است یعنی این که فرد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد تا وام بر روی سند خانه به وی تعلق بگیرد.

وام روی سند خانه

مدارک مهم وام روی سند خانه

 هم چنین شما نباید از بانک دیگری سابقه گرفتن وام ملکی را داشته باشید این نکته را مد نظر داشته باشید که برای گرفتن وام کاملاً طبیعی است که باید کارت پایان خدمت و مدارک مهم دیگر از جمله کپی شناسنامه به همراه اصل آن و کارت ملی را به وام ارائه دهید و هم چنین اصل و کپی سند خانه خود را برای مدارک در بانک واگذار کنید.

 خاطر نشان می کنم سقف وام روی سند خانه در تمام بانک ها متفاوت است و شما با توجه به نوع سپرده گذاری خود در بانک مورد نظر می‌توانید سقف وام خود را را مشخص نمایید.

تعداد افراد برای استفاده از یک سند

 هم چنین شما به هیچ عنوان نباید به بانک مورد نظر خود بدهکار باشید یعنی این که تمام وام‌های خود را کاملاً پرداخت کرده باشید و هیچ گونه سابقه کیفری از جمله چک برگشتی و موارد این چنینی نداشته باشید تا بتوانید با وام روی سند خانه به شما وام را ارائه دهند.

برای برخی از بانک‌ها نیز تعداد دو یا سه نفر می‌توانند وام روی سند خانه را دریافت نمایند این شاید خبر خوبی برای افراد نیز باشد مانند: بانک های از قبیل بانک ملت که به راحتی برای ۳ نفر می توانند وام روی سند خانه را فراهم سازند.

البته هرکدام تا سقف ۴۰ میلیون تومان می‌توانند وام روی سند خانه را دریافت نمایند که البته سند خانه کاملا مورد بررسی کارشناسان  بانک ملت قرار می‌گیرد و بعد از تایید توسط کارشناسان، افراد می‌توانند وام با ضمانت خانه را دریافت نماید.

 لطفاً این نکته را از یاد نبرید که شما در هر بانکی که قصد داشته باشید وام روی سند خانه را دریافت کنید بدون شک در ابتدای کار باید مدرک شغلی خود را ارائه دهید به این دلیل که بانک مطمئن شود که شما یک درآمد ثابت دارید و می توانید از عهده بازپرداخت وام بربیاید؛ چراکه اگر بانک به این نکته توجه نکند بعداً در صورت ناتوانی در بازپرداخت اقساط وام توسط شما نیز بانک باید پاسخگو باشد چرا که از همان اول بررسی های لازم را به درستی انجام نداده است.

سخن پایانی

بانک های دیگر نیز وام روی سند خانه را انجام می دهند به این دلیل که  خانه یک نوع ضمانت برای تسهیلات آن‌ها محسوب می‌شود و هم چنین رسمیت سند خانه می تواند معتبرترین وثیقه برای هر بانکی باشد پس بهتر است سند خانه خود را دست کم نگیرید و اگر تا به حال از این طریق وام دریافت نکرده اید هم اکنون انجام دهید.

شما عزیزان حداقل باید یک سپرده گذاری در بانک مورد نظر خود برای وام ملکی داشته باشید و اگر سپرده ندارید باید حسابی افتتاح کرده و بعد از حدود شش ماه اقدام به گرفتن وام روی سند خانه نمایید.

برچسب ها: وام روی سند خانه

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام