وکیل تعزیرات

زمانی که درباره وکیل تعزیرات صحبت به میان می آید این سوال مطرح می شود که موضوع پرونده های دعاوی تعزیرات چیست؟ سوال بعدی این است که چرا باید برای رسیدگی به این پرونده ها به وکیل تعزیرات مراجعه شود؟

حقیقت امر این است که دولت مسئله تعزیرات را به منظور پیشگیری از جرایم اقتصادی و تخلفات مربوط به آن، طرح کرده است. از این رو افرادی که مرتکب جرایمی از جمله کم فروشی، احتکار، قیمت گذاری غیر واقعی کالا و غیره شوند مجازات خواهند شد.

با این تفاسیر امروزه در تمام کشور شعبات متعددی از سازمان تعزیرات دایر شده اند. این سازمان ها و شعبات جزء ارکان های مهم و اساسی و تعزیرات حکومتی به شمار می آیند. بنابراین افراد متخلف با قوانین را شناسایی کرده و برای آنان پرونده ای تشکیل داده و به دادگاه ذیصلاح ارجاع می دهند.

وکیل تعزیرات به طور کامل با این مسائل و موارد آگاهی دارد و می داند به چه نحو موضوع دعاوی پرونده های تعزیرات را مورد بررسی قرار دهد.

وکیل تعزیرات کیست؟

وکیل تعزیرات یکی از مهم ترین و معروف ترین وکلای پایه یک دادگستری است که در روند دادرسی پرونده های مختلف نقش اساسی ایفا می کند. این نوع وکیل بهتر از هر فرد دیگری از روند دادرسی پرونده های مربوطه آگاهی دارد و می تواند به افراد کمک کند تا از حقوق خود دفاع کنند.

وکیل تعزیرات کیست؟

نکته: نکته حائز اهمیت این است که هر وکیلی دارای تخصص و مهارت خاصی است. از این رو نمی توان انتظار داشت که همه وکلا در همه زمینه فعالیت کرده و دارای مهارت بالایی باشند. بنابراین برای انتخاب وکیل در زمینه تعزیرات باید دقت کرد که او از مهارت کافی در زمینه بررسی پرونده های تعزیراتی تجربه لازم را داشته باشد.

زیرا پرونده های تعزیراتی که در سازمان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری می شوند از حساسیت نسبتا بالایی برخوردار هستند. بنابراین نباید انتظار داشت این پرونده ها بدون حضور وکیلی حرفه ای به خوبی و در کم ترین زمان ممکن به نتیجه برسند.

مهم ترین ویژگی های وکیل تعزیرات

وکیل تعزیرات باید از تحصیلات حقوقی و پروانه وکالت برخوردار باشد. همچنین باید در زمینه رفع و رجوع پرونده های تعزیراتی دارای تجربه کافی باشد.

زیرا بدون داشتن تجربه کافی قادر به حل پرونده های مربوطه نخواهد بود. از دیگر ویژگی های بارز این وکلا داشتن اطلاعات حقوقی بالا می باشد. انان با آگاهی و اطلاعات کافی که در اختیار دارند فرایند دادرسی و رسیدگی به پرونده را در کم ترین زمان ممکن طی می کنند.

مهم ترین ویژگی های وکیل تعزیرات

از دیگر ویژگی های مهم وکیل تعزیرات داشتن تجربه بالا می باشد. دلیل اصلی برای داشتن تجربه وکیل توانایی در حل پرونده های مربوطه می باشد. زیرا امروزه تعداد بیشماری از وکلای پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند. با این حال همه این وکلا صلاحیت پیگیری پرونده های تعزیراتی را ندارند. حتی در اغلب مواقع امکان موفقیت در این پرونده ها با وجود این وکلا به شدت پایین می آید.

ویژگی دیگر وکیل تعزیرات این است که علاوه بر داشتن تحصیلات آکادمیک باید دارای پروانه وکالت باشد. برخورداری از توانایی و مهارت های لازم جهت موفقیت در مراحل دادرسی نیز از دیگر مشخصه های مهم این نوع وکیل می باشد. زیرا مهارت های عملی تاثیر بسزایی در پیشبرد مثبت پرونده و موفقیت در آن خواهد گذاشت.

دلایل اهمیت استفاده از وکلای متخصص در زمینه تعزیرات

درباره اهمیت استفاده از وکیل تعزیرات باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده، طی سال های اخیر سالانه تعداد زیادی پرونده های تعزیراتی مطرح می شوند. این پرونده ها در مورد سازمان تعزیرات حکومتی مطرح شده و هر ساله نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. بنابراین افراد زیادی در جامعه با آن ها درگیر می شوند.

در چنین مواقعی وکیل تعزیرات به کمک افراد آمده و در خصوص دفاع و الحاق حق آنان اقدامات مهمی انجام می دهد. نکته دیگر در مورد اهمیت این موضوع آن است در روند پرونده های تعزیراتی همانند بسیاری دیگر از دعاوی دیگر طرفین حق دارند از وکیل مربوطه استفاده کنند.

دلایل اهمیت استفاده از وکلای متخصص در زمینه تعزیرات

بحث حقوقی تعزیرات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قانونگذاران کشور توجه ویژه ای به این مسائل نشان داده اند. زیرا این قوانین و مسائل اغلب به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال اقتصادی طرح ریزی شده اند.

بنابراین به نظر می رسد که سخت گیری در روند دادرسی امری کاملا طبیعی است. وجود سخت گیری ها باعث می شود تا افراد نتوانند آن طور که باید از خود در محضر دادگاه دفاع کنند و ادله کافی ارائه نکنند.

بنابراین دادگاه اغلب حکم های نسبتا سختگیرانه و سنگینی برای این افراد صادر می کند. در این جاست که حضور یک وکیل متخصص به شدت احساس می شود. همچنین وکیل تعزیرات علاوه بر ارائه دفاعیه از طرف موکل خود مدارک وشواهدی را جهت کاهش مجازات او تقدیم دادگاه و مرجع قضایی می کند.

قوانین مربوط به تعزیرات هماهنگ با مفاهیم اقتصادی و تجاری وضع شده اند به همین دلیل افراد زیادی از جزئیات آن مطلع نیستند. از این رو مراجعه به وکیل تعزیرات در خصوص حل و فصل دعاوی تعزیراتی امری ضروری است

دادگاه مخصوص دعاوی تعزیرات:

یکی از نکات قابل توجه در پرونده های تعزیراتی این است که سازمان تعزیرات به طور اختصاصی یک دادگاه برای رسیدگی به پرونده های خود دارد و پرونده هایی که توسط این ارگان بررسی میشوند دیگر به مرجع دیگری فرستاده نمیشود و توسط خود سازمان تعزیرات حکومتی بررسی میشود.

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که روند بررسی پرونده ها در این سازمان با سایر دادگاه ها متفاوت باشد اما در واقع پایه و اساس این مرجع مرتبط با سایر دادگاه ها است و رای صادر شده توسط این دادگاه از اعتبار کافی برخورداراست.

در دادگاه سازمان تعزیرات هم مانند دیگر دادگاه ها اعاده دادرسی،واخواهی،بررسی مدارک و شهود و… وجود دارد.

چرا گرفتن وکیل تعزیرات اهمیت دارد؟

سازمان تعزیرات حکومتی یکی از ارگان های زیر نظر قوه قضاییه محسوب می شود که مسئول و مرجع رسیدگی به انواع تخلفات اقتصادی، صنفی و بهداشتی است.این سازمان تعزیرات حکومتی مسئول و مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه های مختلف است .

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که سازمان تعزیرات حکومتی ، خود به عنوان یک مرجع قضایی شناخته می شود. بنابراین پرونده های قضایی در بعضی حوزه هایی که جلوتر با آن ها آشنا میشویم در این ارگان بررسی می شود و به مرجع دیگری ارسال نمی شود.

با وظایف وکیل قاچاق ارز و کالا آشنا هستید؟

بنابراین شرایط دادرسی و بررسی پرونده در این نهاد نسبت به نهادهای قضایی مانند دادگاه های مدنی یا کیفری متفاوت است.

به همین دلیل میگویند وکلایی که در سایر حوزه های حقوقی فعالیت می کنند نمی توانند چندان در مسیر دادرسی سازمان تعزیرات حکومتی کارآمد باشد. بنابراین کاملا مشخص است که بهتر است در این مسیر از وکیلی آشنا به این امور تحت عنوان وکیل تعزیرات کمک گرفت.

وکیل تعزیرات در چه زمینه هایی میتواند به ما کمک کند :

  1. احتکار و تقلب
  2. عرضه کالا خارج از شبکه
  3. نداشتن پروانه بهره برداری
  4. فروش اجباری
  5. درج نکردن قیمت
  6. گران فروشی
  7. امتناع از عرضه کالا
  8. تخلفات مربوط به قاچاق ارز و کالا و … .

ما به تمامی افرادی که قصد دارند تا وکالت پرونده خود را به یک وکیل تعزیرات بسپارند توصیه میکنیم که بهترین وکیل تعزیرات را انتخاب نمایند زیرا در بعضی موارد وکیل تعزیرات میتواند هوشمندانه کار کند و با استناد به دلایلی خاص باعث خاتمه یافتن پرونده در همان ابتدای کار شود :

ایراد گرفتن به صلاحیت مرجع رسیدگی کننده

  • ایراد گرفتن به جزمی نبودن دعوا
  • ایراد گرفتن به مرور زمان
  • ایراد گرفتن به نداشتن سمت
  • ایراد گرفتن به امر مطروحه
  • ایراد گرفتن به امر مختومه
  • ایراد گرفتن به ذینفع بودن شاکی
  • ایراد گرفتن به رد دادرس

با توجه به تخصصی بودن بخش دعاوی تعزیرات حتما باید از یک وکیل تعزیرات با سابقه و مجرب بهره مند شوید .

دعاوی تعزیرات تفاوت زیادی از چند جنبه با اعاده دادرسی کیفری و از سوی دیگر دادرسی شبه قضایی می باشد ، با وجود دادگستری و صلاحیت رسیدگی به دعاوی های قضایی رسیدگی به دعاوی تعزیرات از صلاحیت این نهاد خارج می باشد .

شما می توانی با ارتباط با مشاوران ما درخواست خود را در موارد زیر با ما متخصصان ما در میان بزارید :

اعاده دادرسی به آرای تعزیرات توسط وکیل اعاده دادرسی 

اعتراض به رای قطعی تعزیرات حکومتی

دعاوی تعزیرات در سازمان تعزیرات حکومت مطرح شده است و مورد رسیدگی قرار می گیرد. در ادامه این مقاله به وکیل مجرب تعزیرات می پردازیم.

گستره ی بالای تخلفات در تعزیرات:

یکی از مسائلی که درمورد سازمان تعزیرات حکومتی حائز اهمیت است این است که گستره ی تخلفات در این سازمان بسیار زیاد است و هر عمل و فعالیت خلاف قانونی را هرچند کوچک جرم تلقی میکند علت آن این است که همانطور که قبلا گفتیم سازمان تعزیرات مسئول تنظیم بازار در کشور است.

از همین رو با این سخت گیری ها سعی میکند اهرم اقتصادی جامعه را در دست بگیرد تا جو اقتصادی آرامی را برای جامعه رقم بزند که گویی در این زمینه موفق نبوده و از همین رو عنصر اقتصادی درجامعه ثبات ندارد و قیمت ها دائم درحال نوسان است.

دعاوی تعزیرات با وکیل تعزیرات

دعاوی تعزیرات در سازمان تعزیرات حکومتی مطرح می شوند و مورد بررسی قرار می گیرد و قوانین و مقررات خاص خود را دارا هستند.

سالانه پرونده های بسیاری در این شعب مطرح می شوند و افراد بسیاری درگیر دعاوی تعزیرات هستند و دیده می شود که به جهت عدم آگاهی آن ها از قوانین و مقررات موجود در زمینه دعاوی تعزیراتی توانایی دفاع و پیگیری پرونده را ندارند و نیاز به وکیل تعزیرات دارند.

در دعاوی تعزیرات مانند دیگر دعاوی شاکی یا متهم می تواند وکیل دعاوی تعزیرات خود را داشته باشد و قانون این حق را به افراد می دهد تا بتوانند جهت طرح شکایت یا دفاع از خویش در دعاوی ، وکیل تعزیرات حکومتی معرفی نمایند.

ر این زمینه وکلایی هستند که به صورت تخصصی و حرفه ایی در حوزه دعاوی تعزیرات فعالیت دارند. وکیل مجرب تعزیرات بنا بر تخصص خود و آیین نامه ها و بخشنامه های صادره در این زمینه تسلط کامل دارد و می تواند در رسیدن موکل به نتیجه مطلوب کمک شایانی نماید.

وظایف وکیل تعزیرات

وکیل تعزیرات به صورت کاملا تخصصی وکالت تعزیرات حکومتی را بر عهده می گیرند. وکالت در این زمنیه تا حدودی با وکالت در دادگستری و دادگاه انقلاب متفاوت می باشد.

اکثر افرادی که به دلایل مختلف وارد یک دعاوی در سازمان تعزیرات می شوند از قوانین و آگاهی لازم برخوردار نیستند و نیازمند یک وکیل ماهر و با تجربه در این زمینه می باشند.

وکیل مجرب تعزیرات در روند رسیدگی به پرونده شما می تواند کمک شایانی کند و باعث می شود تا روند پرونده سریع تر پیش رود. وکیل تعزیرات از سردرگمی و به وجود مشکلات بر اثر نا آگاهی طرفین جلوگیری می کند.

در بعضی از دعاوی تعزیرات ایراداتی وجود دارد که وکیل می تواند با مطرح کردن آن ها روند رسیدگی و بررسی به پرونده را در مسیر درست هدایت کند.

وجود ایراد و اشکال در صلاحیت مرجع رسیدگی شونده ، ایراد به جزمی نبودن دعاوی ایراد رد دادرس می تواند به صورت کلی بر روند رسیدگی پرونده تاثیر گذار باشد و موجب مختومه شدن پرونده می شود.

تجربه وکیل تعزیرات

وکیل مجرب تعزیرات باید علاوه بر  قانون مجازات اسلامی باید از قوانین دیگر مانند قانون مجازات قاچاق ، امور گمرکی ، قانون تشدید مجازات محتکران ، قانون تعزیرات حکومتی ، قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و … باید اطلاعات کامل را دارا باشد.

وکیل در جلسات دعاوی تعزیرات متذکر خواهد شد که تعزیرات حکومتی که به منظور نظارت و کنترل دولت بر فعالیت های اقتصادی و لزوم کنترل و اجرای مقررات به ویژه در زمینه قیمت گذاری تأسیس شده اند به عنوان یک دادگاه اختصاصی اداری ، وظیفه نظارت و کنترل قیمت ها ، مقابله با احتکار کالا و مجازات متخلفین را بر عهده خواهد داشت.

سازمان تعزیرات حکومتی

سازمان تعزیرات حکومتی دارای شعباتی می باشد که از ارکان سازمان تعزیرات حکومتی محسوب می شوند و هدف آن ها رسیدگی به تخلفات مندرج در قانون از قبیل گران فروشی ، کم فروشی ، تقلب ، احتکا ر، عرضه کالا خارج از شبکه ، عدم درج قیمت ، اخفاء و امتناع از عرضه کالا ، نداشتن پروانه بهره برداری ، فروش اجباری و … از قوانین و هم چنین تخلفات و جرائم مربوط به قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی ، آرایشی ، درمانی ، دارویی و…. می باشند.

افرادی که درگیر دعاوی تعزیرات می باشند باید با وکیل متخصص در دعاوی تعزیرات مشاوره کنند و یا آن ها را به عنوان وکیل مدافع خویش انتخاب کنند.

بهترین وکیل تعزیرات

بهترین وکیل تعزیرات باید علاوه بر قانون مجازات اسلامی باید از قوانین دیگری مانند قانون مجازات قاچاق ، امور گمرکی ، قانون تشدید مجازات متحکران ، قانون تعزیرات حکومتی ، قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و … باید اطلاعات کامل را دارا باشد.

با وظایف وکیل مالیاتی آشنا هستید؟

افرادی که درگیر دعاوی تعزیرات می باشند باید با بهترین وکیل تعزیرات مشاوره کنند و یا آن ها را به عنوان وکیل مدافع خویش انتخاب کنند.

امر مشاوره با وکیل کیفری و یا حقوقی یک کار به شدت تخصصی می باشد و هر فردی به صرف داشتن مدرک حقوقی صلاحیت ارائه مشاوره را نخواهد داشت و باید از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

افرادی که از دانش حقوقی برخوردار نباشند با ارائه مشاوره غلط موجب تضییع حق افراد و ایجاد مشکلات عدیده برای افراد حواهند شد.

دعاوی تعزیرات با بهترین وکیل تعزیرات

دعاوی تعزیرات در سازمان تعزیرات حکومتی مطرح می شوند و مورد بررسی قرار می گیرد و قوانین و مقررات خاص خود را دارا هستند.

سالانه پرونده های بسیاری در این شعب مطرح می شوند و افراد بسیاری درگیر دعاوی تعزیرات هستند و دیده می شود که به جهت عدم آگاهی آن ها از قوانین و مقررات موجود در زمینه دعاوی تعزیراتی توانایی دفاع و پیگیری پرونده را ندارند و نیاز به بهترین وکیل تعزیرات دارند.

در دعاوی تعزیرات مانند دیگر دعاوی شاکی یا متهم می تواند بهترین وکیل تعزیرات خود را داشته باشد و قانون این حق را به افراد می دهد تا بتوانند جهت طرح شکایت یا دفاع از خویش در دعاوی ، بهترین وکیل تعزیرات حکومتی معرفی نمایند.

در این زمینه وکلایی هستند که به صورت تخصصی و حرفه ایی در حوزه دعاوی تعزیرات فعالیت دارند. وکیل تعزیرات بنا بر تخصص خود و آیین نامه ها و بخشنامه های صادره در این زمینه تسلط کامل دارد و می تواند در رسیدن موکل به نتیجه مطلوب کمک شایانی نماید.

وکالت دعاوی تعزیرات با بهترین وکیل تعزیرات

در صورت وجود ایراد مانند ایراد صلاحیت مرجع رسیدگی کننده ، ایراد نداشتن سمت ، ایراد امر مختومه ، ایراد امر مطروحه و ایراد به ذینفع بودن شاکی و … در همان ابتدا و قبل از رسیدگی ماهیتی به دعوی تصمیم مقتضی اتخاذ می شود.

بنابراین بهترین وکیل تعزیرات حکومتی ماهر و با تجربه با توجه به مطرح نمودن ایرادات شکلی می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی باعث خاتمه دعوی گردد.

در خصوص ایراد ماهوی نیز به جهت تسلط وکیل در دعاوی تعزیرات می تواند دفاع ماهوی موثری از موکل خود نماید. مانند این که اعلام نماید اساساً چنین تخلفی در قانون پیش بینی نشده است یا اینکه شاکی مستندات لازم برای اثبات وجود حق را در اختیار ندارد.

وکیل تعزیرات در فرشته

خاطر نشان می‌کنم شما می توانید بهترین وکیل تعزیرات در فرشته را با تجربه و مهارت بالا پیدا نمایید چرا که به وکالت این‌گونه پرونده‌ها در مورد فروش اجباری و در شرایط خاص رسیدگی به انواع جرائمی مانند: کم فروشی و گران‌فروشی می‌باشد و متأسفانه این روزها مسئله‌ای که بسیار با آن سر و کار داریم موضوع احتکار می‌باشد.

که این مسئله به نوع کار وکیل تعزیرات در فرشته ربط دارد و این وکیل به‌خوبی می‌تواند پرونده‌ی شما را در زمینه‌های متفاوت و خصوصاً در زمینه احتکار رسیدگی نمایند که حرفه و تخصص آن‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند با تسلط کافی بر انواع ماده و تبصره‌های متفاوت در قانون اساسی دارند شمارا به بهترین شکل به حق خود برسانند.

جرم‌های تعزیرات

موضوعات خاصی در تعزیرات مطرح می‌شود از جمله : فروش اجباری و حتی زیر پا گذاشتن تعهدات که فروشندگان و تولیدکنندگان برای انواع خدمات با آن‌ها مطرح شده است چرا که برخی شرایط این‌گونه است که افراد در زمینه‌ی ‌توزیع انواع کالا برای کسب و کار خود با فردی که توزیع‌کننده است دچار مشکل می‌شوند و در این شرایط احساس می‌کنند که نمی‌توان راه به جایی داشته باشند.

اما خبر خوش این است که وکیل تعزیرات در فرشته به خوبی می‌تواند با استفاده از قانون های خاص دادگاه فردی که دچار سوء استفاده شده است را به سزای اعمال خود برسانند، چراکه جرم‌های تعزیرات به شدت با آن برخورد شده و افراد را با این شرایط روبه‌رو کرده است که حواس خود را در این زمینه کاملاً جمع کرده تا به مشکل برخورد نکنند.

اما در این میان افرادی هستند که برای کالای خود هیچ‌گونه فاکتوری ارائه نمی‌دهند و این چنین برای کسی که خدمات دریافت می کند مشکلاتی به وجود می آید و حتی ارائه‌ی فاکتور اگر بصورت درست و اصولی صورت نپذیرد وکیل تعزیرات در فرشته می تواند وارد ماجرا شود و از حق موکل خود به درستی دفاع نماید.

بسیار مشاهده شده است که افراد به عنوان داشتن پروانه کسب وارد معامله و قرار داده شده‌اند اما بعد از زمانی طرف دیگر قرارداد متوجه شده است که فرد پروانه کسب نداشته و باعث فریب افراد شده‌اند در این زمینه وکیل تعزیرات در فرشته وارد عمل می شود و فرد مورد نظر را که به دلیل نداشتن پروانه کسب یکی از شرط های اساسی برای عقد قرارداد بوده است را پای میز محاکمه میکشاند.

آگاهی کافی از مسائل حقوقی

هر گونه تعهدی که در زمینه معاملات وجود دارد اگر با عدم اجرا و قبول آن مواجه شود وکیل تعزیرات به خوبی می تواند در این مورد از قانون و تبصره‌های خاصی استفاده کند و عمدتاً بسیاری از مشکلاتی که برای افراد به وجود می‌آید به‌خاطر نبود اطلاع و آگاهی کافی می باشد.

که این امر باعث می شود که افراد بیشتر دچار کلافگی و سردرگمی شده و هم‌چنین  در بسیاری ار شرایط نتوانند به نتیجه‌ی دل‌خواه خود در مدت زمان مشخص و معمولی نزدیک شوند و گاهاً به بسیاری از خسارت های مالی نیز رسیده است.

و بدین‌ترتیب بهترین و معقولانه‌ترین کار این است که به وکیل تعزیرات در فرشته مراجعه کرده تا در مدت کوتاهی که مشخص می‌نماید و زمان درست؛

رسیدگی اصولی به پرونده را در روال کار خود قرار داده و  آن را با روند طبیعی خود آشنا سازد چرا که طرح دادخواست و شکایت اولین قدم برای نتیجه‌ی مطلوب  در انواع پرونده تعزیراتی می‌باشد و وکیل تعزیرات را در فرشته دست کم نگیرید چرا که با تجربه و سابقه بالای کاری توانسته رضایت بسیاری ار افراد را بدست آورد.

سخنوری وکیل

و به شکل کاملا اصولی متهم را به سزای اعمال خود هدایت نمایند و عموماً وکالتی که در مورد تعزیرات انجام می شود با تفاوت ها و شگردهای خاصی همراه است و به یاد داشته باشید که تخصص در این زمینه حرف اول را می‌زند چراکه اگر تجربه کافی برای وکیل مطرح نباشد خسارات و ایرادات بسیاری نیز به وجود می‌آید.

وکیل تعزیرات در فرشته به خوبی می تواند بررسی و رسیدگی پرونده را با سرعت عمل بالا به واسطه‌ی دانش و تخصص کافی خود انجام نماید زیرا که ساختار و ماهیت این‌گونه پرونده‌ها با تصمیم‌گیری‌های سخت دادگاه همراه می‌شود و میزان تسلط و سخنوری وکیل تعزیرات می‌تواند موکل را به خواسته‌ی خود نزدیکتر نماید.

تأثیر مدارک در دادگاه

و در برخی از شرایط که مدارک کافی وجود ندارد شما اگر یک وکیل حاذق را انتخاب کرده باشید می‌تواند راه‌های خاصی را برای شما معرفی کند و سابقه‌کاری وکیل تعزیرات در فرشته بسیار بالا بوده و به خوبی از پس تمام مسایل حقوقی در این زمینه بر آمده و می‌تواند رضایت موکلین خود را در طی سال‌های متمادی کاری خود به دست آورد.

به این نکته توجه داشته باشید که وکیل تعزیرات با پیگیری درست و اصولی می‌تواند از هرگونه جوّ متشنج دادگاه جلوگیری به عمل آورد و باعث شود که مردم خرید و فروش خود را به شکل درست و اصولی انجام دهند.

 

 

 

 

    درخواست تماس

    ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

    تماس با ما

    © تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
    مشاوره سریع حقوقی و وام