مقالات مقالات حقوقی

وکیل حقوقی تهران | وکیل مجرب پایه یک دادگستری

وکیل حقوقی تهران ( وکیل پایه یک دادگستری )

یکی از وظایف مهم وکیل حقوقی تهران ارائه مشاوره دقیق و کامل است که موسسه حقوقی ملی وکیل با داشتن چند وکیل پایه یک دادگستری مجرب آماده ارائه خدمات و مشاوره تخصصی می باشد ، همچنین شما می توانید با تماس با شماره  02191004858 به صورت 24 ساعته و بدون مطلعی با مشاوران ما در ارتباط باشید .

باید توجه داشته باشید که در دعاوی های حقوقی شخص فقط یکبار حق طرح دعوا و یا طرح دادخواست را دارد به همین منظور باید توجه داشته باشید که وکیل انتخابی باید از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد تا شما در همان طرح داد خواست بتوانید به نتیجه مطلوب خود برسید .

یکی از دو امور در قانون مدنی که به صورت عامیانه برای همه آشنا است و پر کاربرد قوانین حقوق مدنی و قانون تجارت است که موسسه ملی وکیل با داشتن چندین وکیل با یک دادگستری آماده خدمت رسانی و مشاوره تخصصی در هر دو زمینه است .

وکیل حقوقی تهران متناسب با پیچیدگی پرونده های شما از علم و تجارب خود استفاده می کند ، از جمله جرائمی که در رسته ای جرائم حقوقی قرار دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد .

باید توجه داشته باشید که جرائم یا دعاوی حقوقی که مرتبط جبران خسارت ناشی از نقض حقوق افراد هست تعریف می شود ، دو دسته جرم حقوقی وجود دارد که یک دسته جرم اموال و دیگری جرم اشخاص می شود .

جرائم حقوقی مرتبط با اموال :

مالکیت و حقوق افراد بر اموالشان

نقض بند های قرار داد خرید یا فروش ، رهن یا جاره اموالشان

طلب یا درخواست اموال یا امور مرتبط به وصیت یا ارث

جرائم حقوقی مرتبط با اشخاص

طلاق ، ازدواج ، حضانت ، مهریه یا نفقه

باید توجه داشته باشید که در هریک از موارد فوق یا موارد مشابه که حقوق فردی یا شخصی نقض شود چه در مورد اموالش چه خود شخص جرائم حقوقی بوده و باید از طریق وکیل حقوقی مسائل را پیگیری کنید ، طرح دعاوی حقوقی خود را به وکیل حقوقی تهران در موسسه حقوقی ملی وکیل با 25 سال سابقه ای کار بسپارید .

آشنایی با وظایف وکیل حقوقی

وکیل حقوقی به شخصی گفته می شود که دارای تخصص مشاوره و پیگیری مسائل حقوقی را داشته باشید ، در ایران عموما وکلا در هر دو شاخه دعوای حقوقی و دعوای کیفری فعالیت دارند و عموما از به صورت تخصصی فعالیت نمی کنند ، ما می توانیم در  دعوایی که ناشی از اختلافات افراد در روابط مالی و غیر مالی مثل قرارداد ها و امور خانوادگی می باشد به شما مشاوره بدهیم .

یکی از مراجعی که به مسائل و دعوای حقوقی رسیدگی می کند شورای حل اختلاف می باشد برای آشنایی با شورای حل اختلاف پیشنهاد می کنیم ویدیو زیر را تا آخر مشاهده کنید .

نمونه پرونده دعاوی حقوقی

یکی از پرونده هایی که در مسائل و دعاوی حقوقی امروز بسیاز شنیده می شود مسئله و دعاوی تکلیف حضانت فرزند می باشد ، در قانون اگر حق فرزند به مادر داده نشود در صورت رسیدن به 7 سالگی فرزند با توجه و استناد به ماده 1169 حضانت وی به پدر سپرده می شود .

در یکی از پرونده ها که توسط تیم وکلای مجرب ملی وکیل در حال پیگیری بود فرزند به سن 9 سالگی رسیده بود و پدر درخواست حضانت داده بود اما مادر فرزند با وجود رای دادگاه مبنی بر حضانت توسط پدر درخواست تجدید نظر داد و در این تجدید نظر وکلای ما با استناد به انس و الفت گرفتن فرزند در 5 سالی که پدر وی در کنار فرزند نبوده و ازدواج مجدد پدر توانست حق حضانت را دوباره به نفع مادر فرزند برگداند .

آشنایی وکیل حقوقی

وکیل حقوقی شخصی است که از طرف شاکی تا متشاکی مامور می شود تا به مسائل و دعاوی حقوقی رسیدگی کند ، از جمله وظایف مهم یک وکیل حقوقی این است که باید به تمامی مسائل و تبصره های حقوقی تسلط کامل داشته باشد تا بتواند به موکل خود در مراجع قضایی یا حتی مراجع غیر قضایی برای تسریع در امور حقوقی کمک کند .

باید در نظر داشته باشید که شما موکلان عزیز با انتخاب یک وکیل این حق را می دهید تا وکیل حقوقی شما در تمامی مراجع قضایی و غیر قضایی به جای شما فعالیت هایی را انجام دهد به این نکته توجه داشته باشید که تمامی اقدام های وکیل طبق قانون مدنی متوجه موکل خواهد شد ، پس با انتخاب بهترین وکیل حقوقی از ضرر های پیشگیری کنید .

انتخاب وکیل حقوقی

عموما وکیل ها به دلیل نداشتن علم و سابقه کافی و یا متوجه نشدن خواسته موکل خود باعث می شوند تا حق موکل در مراجع قضایی پایمال شود و در روند پیگیری پرونده اختلالی به وجود آید ، ملی وکیل با داشتن بیش از 25 سال سابقه ای وکالت و داشتن وکلای مجرب یکی از بهترین موسسه برای انتخاب وکیل حقوقی است .

توجه داشته باشید که وکیل انتخابی شما بهتر است از شهر و استان خودتان باشد ، شما می توانید برای ارتباط با وکیل حقوقی تهران با شماره 02191004858 به صورت رایگان تماس بگیرید تا مشاوران ما کاملا زایگان با شما در ارتباط باشند .

مشاوره با وکلای حقوقی برای حل دعاوی حقوقی

شما حتما با مشکلات و دعاوی حقوقی روبرو شدید و نیاز به وکیل حقوقی در تهران دارید ، یکی از بهترین گزینه های وکیل حقوقی تهران  موسسه حقوقی ملی وکیل می باشد ، یکی از ساده ترین راه ها برای ارتباط با وکیل یا مشاوران استفاده از چت آنلاین با وکلای ملی وکیل یا ارتباط مستقیم با وکیل از طریق شماره های داخل سایت می باشد .

وکیل حقوقی تهران  باید خیلی به مسائل حقوق مشرف باشد که بتواند موشکافانه پرونده های حقوقی شمارا تحلیل کند ، وکلای حقوقی ملی وکیل می توانند بهترین راه حل ها و مشاوره های حقوقی را در اختیار شما موکلان محترم قرار بدهند تا شما بتوانید بهترین راه حل را برای حل دعاوی حقوقی  خود انتخاب کنید .

دادخواهی امور حقوقی همراه با بهترین وکیل حقوقی تهران :

حتما شما هم به کمک وکیل حقوقی تهران نیاز دارید تا بتوانید دادخواهی امور حقوقی خودتون رو تنظیم کنید و اگر خودتون اقدام به تنظیم دادخواهی کنید یا به دست وکیل حقوقی نا مجرب بسپارید باعث می شود در پرونده حقوقی یا موفقیت نرسید یا زمان بسیار زیادی از دست بدهید که در برخی از پرونده های قضایی و حقوقی فاکتور زمان بسیار مهم می باشد .

وظایف وکیل حقوقی تهران می تواند در زمینه های تنظیم لایحه های حقوقی ، تنظیم اعاده دادرسی حقوقی ، وکیل شرکت ها ، وکیل خانواده  فرد مناسبی باشد و بسیار کار آمد باشد .

ما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با چالش ها دعوای حقوقی نمونه پرونده زیر را مطلاعه کنید و با چلش هایی که اگر وکیل حقوقی تهران متخصص نبود با چه چالش هایی موکل روبرو می شد بیشتر آشنا شوید .

پرونده فریب در ازدواج و پیگیری آن توسط وکیل حقوقی تهران :

خانم م . ق در سال 99 شکایت فریب در ازدواج را در دادسرای ناحیه 12 تهران مطرح کرد ، با این موضوع که در عقد نکاح آقایی هستند که در زمان خواستگاری ادعا کرده است که مهندس نرم افزار می باشد .

عدله این ادعا شهادت خانواده عروس و همچنین ثبت شده در عقد نامه توسط عاقد می باشد که عاقد در زمان عقد به تاکیید از ایشان پرسیده و و در متن عقد نامه شغل ایشان را ذکر کرده است .

احضار و دفاعیه دادماد

در ادامه شعبه چهارم بازپرسی آقای داماد را احضار کرد و در طی صحبت و دفاعیه آقای داماد اضحار برا آن داشت که در سال 94 وارد دانشگاه با رشته ای مهندسی نرم افزار شده ام اما به دلیل مشکلات مالی امکان ادامه تحصیل نداشتم و از این اتفاق هم خود عروس و هم خانواده اش با خبر بودند .

طبق قانون شعبه بازپرسی بعد از تامین کفالت و صدور قرار محکومیت برای رسیدگی پرونده را به شعبه 1032 جزایی تهران اراسل می کند ، این شعبه بعد از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات طرفین ، دفاعیات متهم را نمی پذیرد و به شش ماه حبس متهم را محکوم می کند .

در این پرونده اگر یک وکیل حقوقی تهران مجرب مداخله کند باعث می شود تا با استفاده از تبصره های متعدد باعث تبرعه متهم از جرم شود . باید توجه داشته باشید در اینگونه مسائل حقوقی بخاطر نداشتن علم کافی از قانون باید از یک وکیل حقوقی کمک بگیرید .

وکیل حقوقی تهران آماده خدمت رسانی و تسریع پرونده در پیگیری موارد حقوقی شما می باشد تا شما همواره در تمامی مسیر های شما به شما مدعوین عزیز مشاوره و راهنمایی دهد .

نتیجه تجدید نظر

با توجه به فرصت تجدید نظر که در اختیار متهم قرار می گیرد و باعث تغییر رای دادگاه به حسب ماده 467 بخش تعزیرات قانون مجازات عقد می شود .

این پرونده با توجه به این که شغل طرفین شرط ضمن عقد نبوده و خانواده خانم م .ق می توانستد با یک تحقیقات به صحت کار آقای داماد پس ببرند ، لذا ضمن وارد دانستن اعتراض مستندات طبق اصل قانون 37 قانون اساسی حکم بر برائت آقای داماد صادر گردید و این حکم قطی بوده است .

ماده ۶۴۷ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی: « چنانچه هریک از زوجین قبل از عقد ازدواج طرف خودرا به امور واهی از قبیل داشتن تحصیلات عالی‌، تمکن مالی‌،موقعیت اجتماعی‌، شغل و سمت خاص‌، تجرد و امثال آن فریب‌دهد و عقد برمبنای هریک از آنها واقع شود مرتکب به حبس‌تعزیری از شش ماه تا دو سال محکوم می‌گردد.»

شما می توانید برای بهره گیری از خدمات و مشاوره با بهترین وکیل حقوقی تهران فقط با شماره 02191004858 در تماس باشید یا با پر کردن فرم زیر در خواست مشاوره خود را به ما ارسال کنید تا مشاوران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند .

درسته است که در موارد حقوقی هیچ گونه حبس و جزای کیفری وجود ندارد اما می تواند در اختیار نداشتن یک وکیل حقوقی خوب باعث شود تا شما در پرونده های خود با شکست روبرو شوید .

در انتخاب وکیل باید دقت لازم را داشته باشید ، اگر وکیل حقوقی مجربی را برای خود یا شرکت خود انتخاب نکنید با مشاوره یا تنظیم لایحه های اشتباه باعث می شود در امور حقوقی خود به مشکل بر بخورید .

مسلما رسیدگی و دادخواهی امور حقوقی همراه با بهترین وکیل حقوقی تهران به موکل، کمک شایانی خواهد نمود، وکیل حقوقی تهران به صورت تخصصی در دادگاه‌های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف، اجرای احکام و… در زمینه قوانینی اعم از قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون تجارت، قانون حمایت خانواده، قانون امور حسبی و برخی امور مدنی دیگر ، از جانب موکل اذن پیدا میکنند تا به پرونده رسیدگی کنند.

در مواجه با مسائل حقوقی که از پیچیدگی های خاصی برخوردار است به چه شخصی باید مراجعه کرد؟

استفاده از خدمات حقوقی و وکیل حقوقی برای شما ضروری است زیرا وکیل حقوقی با پیچیدگی های فنی مسائل حقوقی آشنایی کامل دارد بنابراین در مواجه با مسائل حقوقی باید به وکلایی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه نمایید و پس از دریافت مشاوره با اذن و اعطای وکالت نامه به وکیل حقوقی، با خیال آسوده روند پرونده را به دست وی بسپارید

وکیل حقوقی تهران

1) به چه دعاوی، دعاوی حقوقی گفته میشود؟

از جمله دعاوی که می توان به آن، عنوان دعاوی حقوقی اطلاق نمود، اعم از طلاق، دعاوی ملکی، مطالبه وجه، مطالبه نفقه، مطالبه مهریه، استرداد جهیزیه ، مطالبه اجرت المثل و…. می باشد که برای اقامه هریک ازاین دعاوی باید به یک شخص حقیقی و حقوقی یا به عبارتی وکیل حقوقی تهران مراجعه نمود و از وی مشاوره خواست زیرا یک وکیل بهتر میتواند از حق شما دفاع نماید.

_ در نظر داشته باشید وکیلی که انتخاب می کنید حتما وکیل پایه یک دادگستری باشد، لذا با ذکر این مقدمه و‌ تبیین ضرورت استفاده از خدمات حقوقی و‌ مراجعه به وکیل در نوشته های آتی معیارهایی را که ‌می توانید بر مبنای آن یک وکیل خوب را برای خود انتخاب کنید ارائه خواهیم ‌نمود.

دعاوی حقوقی

2) تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو دادگستری در امور حقوقی چیست ؟

وکیل پایه دو دادگستری کاملاً متمایز با وکیل پایه یک دادگستری است ، در واقع وکیل پایه دو دادگستری منحصراً توانایی دخالت در پرونده های مالی با میزان نرخ پایین و پرونده هایی که در خصوص حقوق خانواده مانند طلاق ، اثبات نسب و نفی نسب، هستند را دارا می باشد .

و با اذن شخصی حقیقی به عنوان وکیل اعلام وکالت می نماید، در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری به دور از هرگونه محدودیتی در هر نوع پرونده ای می تواند مدافع حق موکل خویش باشد و در مراجع قضایی و غیرقضایی اقامه دعوا کند.

وکیل حقوقی تهران منحصرا به پرونده های حقوقی رسیدگی می کند و در زمینه حقوق خصوصی از موکل خود دفاع میکند و خواستار احقاق حق وی می شود، لازم به ذکر است که وی به هیچگونه از پرونده های کیفری که در قالب حقوق عمومی قرار می گیرد، رسیدگی نمی کند.

3) حقوق خصوصی چیست؟

هنگامی که اشخاص حقیقی به یکدیگر خسارت و زیان وارد می کنند مطالبه وجهی دارند یا برای وصول چکی اقدام میکنند و یا در مسائل غیر مالی اعم از خانوادگی، طلاق، حضانت، تابعیت، نکاح، وقف ، حق ارتفاع، حق انتفاع، قراردادها و مسئولیت های غیر قراردادی، دعاوی مربوط به معاملات (عقد بیع، اجاره، خرید و فروش)، خواهان دادرسی حقشان می شوند مسائل آن در قالب حقوق خصوصی قرار می گیرد به عبارت دیگر ارتباط خصوصی افراد با یکدیگر و اختلاف پیدا کردن مسائل خصوصی افراد با یکدیگر در قالب حقوق خصوصی رسیدگی می شود .

4) حقوق عمومی چیست؟

مجموعه ای از موارد در اثر آن، جرمی واقع شود و در اثر آن جرم آبرو،حیثیت و اموال یک شخص حقیقی به خطر بیفتد و در این زمینه هیچگونه رضایتی از طرف شخص زیان دیده وجود نداشته باشد، در قالب حقوق عمومی و کیفری قرار میگیرد.

وکیل حقوقی

بنابراین وکلا به دو دسته وکیل حقوقی تهران و وکیل کیفری تقسیم خواهند شد که برای هر یک از امور حقوقی و امور کیفری باید به وکلای متخصص در همان زمینه مراجعه فرمایید .

یک وکیل حقوقی تهران ، قبل از هرگونه اقدامی نسبت به پرونده مطروحه به موکل خویش مشاوره حقوقی می دهد و موکل را از تمام جوانب اقامه دعوا اعم از جنبه مثبت و منفی تشکیل پرونده آگاه می سازد و در نهایت با توجه به توضیحات داده شده تصمیم گیری نهایی را به موکل محول می نماید.

برچسب ها: وکیل حقوقی

٪ نظرات

  1. سلام
    خوبین من یه زمین تو شهرک صنعتی گرفتم در حتا احداث سوله هستم الان احتیاج به وام سهاخت دارم چطوری میتونم اقدام کنم اراک شهرک صنعتی ایبک آباد جواز تولید سبد میوه همدارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • میتونید با شماره 09121304085 تماس بگیرید تا شمارا بتوانیم بهتر راهنمایی کنیم

  2. سلام و عرض ادب
    بنده یه شرکت تاسیس کردم بنام پاک بهدیس رادمهر ؛ تولیدی مواد شوینده که جواز تاسیس هم گرفتم؛ الان نیاز به وام دارم در این رابطه راهنمایی میخاستم

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام