با توجه به گسترش اختلافات مطروحه میان اشخاص که اکثرا هم حقوقی هستند پرونده های بیشماری در مراجع قضایی مطرح می شوند که از پیچیدگی های خاصی برخوردار هستند و عدالت اقتضا می کند شخص، دادرسی امور حقوقی و کیفری خود را به وکیل کارآمد بسپارد، البته اقامتگاه وکیل باید نزدیک محل سکونت شخص مزبور باشد، به طور مثال اگر ساکن شمال تهران باشد باید از وکیل دادسرای شمال تهران کمک بگیرد.

وکیل دادسرای شمال تهران کیست؟

با عنایت به عناوین معنونه حتما این سوال به ذهن شما متبادر می شود که وکیل دادسرای شمال کیست؟ وکیل دادسرای شمال تهران وکیلی است که اولا پروانه وکالت را اخذ و ثانیا با اذن و اجازه موکل خویش مامور به احقاق حق وی می شود و اقدامات لازم را جهت رسیدگی و دادرسی منصفانه در روند پرونده در مراجع قضایی و غیرقضایی اعمال می نماید.

علی هذا وکیل دادسرای شمال تهران با فن بیان فوق العاده، مهارت و تبحر خاصی که در روند دادرسی پرونده مطروحه به کار میگیرد بهترین راهکار های قانونی را به موکل خویش ارائه می دهد و حضورش در مرجع صالح رسیدگی کننده سبب می شود تا روال حقوقی پرونده به دلخواه موکلش طی شود، نتیجتا رسیدگی به مسائل حقوقی و کیفری با کمک وکیل دادسرای شمال تهران در موسسه حقوقی ملی وکیل عاقلانه ترین راهکار برای طی نمودن روند دادرسی می باشد چرا که حضور وی کمک شایانی جهت سوق دادن پرونده به سمت و سویی درست خواهد نمود.

رسیدگی به مسائل حقوقی و کیفری با کمک وکیل دادسرای شمال تهران

با توجه به گسترش و وسعت اختلافات مطروحه میان اشخاص که اکثرا هم حقوقی هستند و پرونده های بیشماری را در مراجع قضایی به خود اختصاص داده اند، عدالت اقتضا میکند به دلیل پیچیدگی های خاص حقوقی و قانونی دعاوی مطروحه شخص مدعی یا مدعی علیه دادرسی امور حقوقی خود را به یک وکیل کارآمد بسپارد البته توصیه می گردد اقامتگاه وکیل منتخب شخص مزبور نزدیک محل سکونت وی باشد.

به طور مثال اگر شخص مزبور ساکن شمال تهران باشد از وکیل دادسرای شمال تهران درخواست کمک نماید زیرا نزدیک بودن اقامتگاه وکیل به اقامتگاه موکل ، نقش بسزایی در رسیدگی به امور حقوقی وی خواهد داشت.

وکیل دادسرای شمال تهران

آیا وکیل دادسرای شمال تهران در تمام زمینه های حقوقی و کیفری تخصص دارد؟

از آنجا که انتخاب نماینده ی حقوقی در پرونده های حقوقی و قضایی بسیار اهمیت دارد و در این باره باید از یک وکیل پایه یک دادگستری کمک گرفت ، لیکن تخصص، تجربه و علم و آگاهی کامل وکیل نیز حائز اهمیت است زیرا وکیل با تکیه بر دانش، علم و آگاهی های لازم خود قدم در عرصه رسیدگی به پرونده خواهد گذاشت، اما در خصوص علم و دانش وکیل دادسرای شمال تهران نیز این موضوع صدق می کند و با عنایت به اینکه کلیه علم و آگاهی های عمومی وکلا در تمام زمینه ها حقوقی یکسان است باید بیان کنیم که بله وکیل دادسرای شمال تهران در تمام زمینه های حقوقی و کیفری به صورت گسترده آگاهی و دانش دارد همچنین وکیل دادسرای شمال از نظر تخصصی نیز علم و دانش کافی دارد که می تواند با تکیه بر آن راهکار مناسبی را پیش روی موکل خویش قرار دهد.

منظور از دعاوی حقوقی توسط وکیل دادسرای شمال تهران چیست؟

منظور از دعاوی حقوقی دعاوی است که در دادگاه های حقوقی، خانواده و سایر مراجع رسیدگی کننده قضایی به جز دادگاه های کیفری مورد بررسی و دادرسی قرار می گیرد که از جمله این دعاوی عبارت هستند از طلاق، دعاوی ملکی، مطالبه وجه، مطالبه نفقه، مهریه، استرداد جهیزیه ، مطالبه اجرت المثل و…. که جهت تنظیم شکواییه، دادخواست، لایحه و کلیه مکاتبات قضایی مربوط به دعوای مطروحه باید در مرجع رسیدگی کننده صالح اقدامات لازم انجام شود.

شایان ذکر است در خصوص تنظیم هریک از موارد مذکور جهت اقامه دعوا باید از یک وکیل پایه یک دادگستری که در آن زمینه تخصص و تجربه دارد کمک گرفته شود، اصولا به وکلایی که در این زمینه فعالیت می کنند وکیل حقوقی گفته می شود.

وکیل حقوقی به صورت تخصصی در دادگاه‌های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف، اجرای احکام و… که تابع قوانینی اعم از قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون تجارت، قانون حمایت خانواده، قانون امور حسبی و دیگر قوانین مربوطه هستند فعالیت می کند و با اذن موکل به پرونده مطروحه ورود و اقدامات لازم حقوقی را انجام می دهد.

وکیل دادسرای شمال تهران

 منظور از دعاوی کیفری توسط وکیل دادسرای شمال تهران چیست؟

دعاوی کیفری زمانی مطرح می شوند که شخصی یا انجام یک فعل یا ترک فعل مرتکب جرمی شود که در قانون آن عمل ارتکابی جرم و برایش مجازات تعیین شده باشد، این جرایم و دعاوی در دادگاه کیفری 1 و 2 مورد رسیدگی قرار می گیرند، به عبارت دیگر زمانی که یک شخص از فرد دیگری نسبت به عمل ارتکابی وی شکایتی را مطرح می نماید عنوان دعاوی کیفری به آن دعوای مطروحه اطلاق می گردد.

این نوع شکایات بسان شکایات حقوقی نیازمند تشریفات خاصی نیستند و می توان آن را در هر برگه ی خامی نگارش کرد و تقدیم دادسرا نمود، لذا باید توجه نمود که علیرغم عدم تشریفات خاص، جهت اقامه دعوا و طرح شکایت نامه، به دلیل پیچیدگی های خاصی که دارد مستلزم بکارگیری وکیل پایه یک متخصص می باشد که به این وکلا عنوان وکیل کیفری اطلاق می گردد، این وکلا به صورت تخصصی در دادگاه های کیفری 1 و 2 تابع قوانین کیفری و مجازات اسلامی و سایز قوانین مربوطه فعالیت می کند و جهت احقاق حق شاکی یا مشتکی عنه تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

 

برچسب ها: وکیل حقوقی وکیل حقوقی تهران وکیل کیفری وکیل کیفری تهران

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام