مقالات مقالات حقوقی مقالات کیفری

کسب مشاوره حقوقی از طریق وکیل پایه یک دادگستری تهران

کسب مشاوره حقوقی از طریق وکیل پایه یک دادگستری تهران

با توجه به ازدحام جمعیت و تنوع قومیت در پایتخت ( شهر تهران ) و نظر به مشکلات متعدد حقوقی و کیفری، به جهت جلوگیری از شلوغی بیش از حد در دادگاه ها و مراجع قضایی کسب مشاوره حقوقی از طریق وکیل پایه یک دادگستری تهران ضروری می باشد، وی در تمام موارد حقوقی می تواند به شما مشاوره حقوقی دهد و چنانچه شما ساکن تهران باشید و درگیر مشکلات و مسائل حقوقی و کیفری شوید وی با ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت با اذن شما می تواند نسبت به احقاق حق شما در دادگاه حضور پیدا کند و از حق شما دفاع نماید.
وکیل پایه یک دادگستری تهران نسبت به تمام قواعد و مقررات ایران و سایر کشور های خارجی آگاه می باشد و با آشنایی که نسبت به این قوانین دارد می تواند به شما در روند پرونده کمک شایانی کند.
وکیل پایه یک دادگستری اغلب به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق گفته می شود که علاوه بر دانش خود نسبت به قوانین و مقررات، پروانه وکالت را اخذ نموده اند، همچنین علاوه بر دو مورد فوق وکیل پایه یک دادگستری تهران در پرونده های حقوقی و کیفری با تجربه و نسبت شرایط آگاه هستند .
عدم آگاهی عوام نسبت به قوانین و مقررات و راهکارهای حقوقی ضرر و زیان های جبران ناپذیری برای آنها به همراه دارد به همین علت در یک پرونده حقوقی حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار حائز اهمیت می باشد و اگر این پرونده در دادگاه های تهران مطرح و اقامه شود نیز حضور وکیل پایه یک دادگستری تهران بسیار مثمر ثمر خواهد بود زیرا وکیل پایه یک دادگستری با تصمیماتی که می گیرد و ایده هایی که می دهد نظر قاضی و دادستان پرونده مطروحه را جلب می نماید و در رای دادگاه تاثیر گذار خواهد بود.

وکیل پایه یک دادگستری تهران
ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری تهران خوب چیست؟

1_ اولین و مهمترین ویژگی وکیل پایه یک دادگستری تهران خوب از دیدگاه پدر علم حقوق ایران دکتر ناصر کاتوزیان اهمیت شغل وکالت می باشد از دیدگاه وی یک وکیل دادگستری خوب باید از چهار واو دوری و پرهیز کند از وکالت، ودیعه، وصایت، وقوف، و دلیل این دوری مهم بودن این چهار مورد است آنقدر مهم است که اگر بدون احتیاط به آن نزدیک شود ممکن است شغل وی به خطر بیفتد، از دیدگاه وی یک وکیل دادگستری خوب باید قدر متیقن این چهار مورد را رعایت کند و قدر متقین این چهار مورد امانتی است که به وکیل داده شده است .
2_ ویژگی دوم امانتداری وکیل دادگستری خوب می باشد، وی باید نسبت به موکل و ملتش امانتدار خوبی باشد زیرا امانتداری وی در برابر موکل و ملت باعث استخراج قواعدی خواهد شد که آیین وکالت را رقم خواهم زد که وجودش پر اهمیت و مفید می باشد.
3_ سومین ویژگی وکیل دادگستری خوب تجربه، آگاهی، مهارت و تبحر وی در روند دادرسی پرونده خواهد بود که اگر تمام این ویژگی ها را دارا باشد عنوان وکیل پایه یک دادگستری خوب به وی اطلاق می شود.

وکیل پایه یک دادگستری تهران

وظایف وکیل پایه یک دادگستری تهران چیست؟

_ اولین و مهمترین وظیفه وکیل پایه یک دادگستری تهران این است که به بهترین شکل ممکن موکل را باید واقعیت پرونده آگاه سازد و با سخنان غلو آمیز و بیهوده موکل را امیدوار نکند.
_ دومین وظیفه یک وکیل خوب راهنمایی درست موکل می باشد و در صورت انتخاب راه های انتخاب موکل وی باید از راه انحرافی موکلش را باز دارد.
_ سومین وظیفه وکیل خوب دستمزد او می باشد یک وکیل بایستی مطابق با آیین نامه حق الوکاله دستمزد را مشخص کند و رضایت موکل را جلب نماید.
_ چهارمین وظیفه وکیل روشن سازی و راهنمایی قاضی می باشد وی باید مطابق با قانونی که به آن آگاه است و علم کافی نسبت به آن دارد قاضی را راهنمایی کند تا جلسه دادرسی طول نکشد و مسائل حقوقی پرونده نیز پیچیده نشود.
چنانچه به دنبال یک وکیل پایه یک دادگستری تهران ایده آل هستید بهتر است به تمام ویژگی ها و وظایف یک وکیل خوب توجه نمایید و با آگاهی وکیل خود را انتخاب نمایید.

برچسب ها: وکیل پایه یک دادگستری وکیل پایه یک دادگستری تهران وکیل دادگستری

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام