مقالات

بهترین وکیل برای دادگاه

دعوای حقوقی و کیفری با وکیل برای دادگاه

بهترین وکیل برای دادگاه و متخصص مانند یک پزشک به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو است که باید اسرار مول خود را حفظ کند و تحت هیچ شرایطی آن ها را فاش نکند.

یکی از مهم‌ ترین تفاوت  دعوای حقوقی و دعاوی کیفری ، نحوه‌ ی طرح این دعاوی می باشد. اقامه ‌ی دعوای حقوقی نیازمند تنظیم دادخواست و نیازمند تنظیم درخواست می ‌باشد. برای تنظیم لایحه با بهترین وکیل برای دادگاه در ارتباط باشید.

دعوای حقوقی و کیفری با وکیل برای دادگاه

اما در حل دعاوی کیفری مستلزم تنظیم شکوائیه می باشد. نمی‌ توان اموری را که فاقد جنبه‌ ی کیفری است ، از طریق طرح شکایت مورد پیگیری قرار داد.

هم ‌چنین اقامه‌ ی این دعاوی بدون پرداخت هزینه‌ ی دادرسی امکان‌ پذیر نمی باشد. هزینه‌ ی دادرسی در تمامی حل دعاوی کیفری یکسان بوده اما در دعاوی حقوقی این هزینه براساس بهای خواسته متغیّر می ‌باشد. می توانید برای محاسبه هزینه بهترین وکیل برای دادگاه با ما در تماس باشید.

با وظایف وکیل کیفری آشنایی دارید؟

یکی دیگر از فرق های میان دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری ، مرجع قضایی صالح برای رسیدگی به هر یک از آن‌ ها می ‌باشد. مرجع صالح برای طرح شکایت دادسرا می ‌باشد.

خصوصیات وکیل برای دادگاه

بهرمند شدن از وجود بهترین وکیل برای دادگاه در خصوص دعاوی کیفری بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود بهترین دفاع برای شما حاصل گردد.

منظور از جرم هر نوع رفتار اعم از فعل یا ترک فعلی است که در قوانین کشوری جرم انگاری شده و برای آن مجازات تعیین شده باشد.

خصوصیات وکیل برای دادگاه

دعوای کیفری مربوط به عملی است که برای مرتکب و مجرم آن ، دادگاه مجازاتی را تعیین می کند ولی برای دعوای حقوقی دادگاه مجازاتی برای فرد درنظرنمی گیرد و فقط مرتکب عمل را به دادن حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می سازد.

طرح شکایت و نوع شکایت و زمان طرح شکایت و این که اوراق مربوطه  از جمله لایحه دفاعیه ، اظهارنامه ، شکواییه به چه نحوی باید تنظیم بشوند بسیار سرنوشت ساز می باشد.

برای تنظیم لایحه اعاده دادرسی با ما در تماس باشید : 09121304085

در دعاوی کیفری با استفاده از بهترین وکیل برای دادگاه می توانید دفاع موثری را در دادگاه انجام دهید که از عواقب کیفری ناشی از شکایت جلوگیری می شود زیرا غالباً عدم استفاده از حق دفاع به منزله قبول اتهام می باشد.

مشاوره حقوقی کیفری یعنی انجام دادن عملی که مجازات آن عمل در قوانین کیفری آمده باشد. در دعاوی کیفری مجازات برای مرتکب شونده توسط دادگاه تعیین می شود.

شکایت کیفری با وکیل برای دادگاه

شکایت از فردی که تخلفی را انجام داده است و بر اساس قانون اساسی کشور جرم شناخته می شود و قاضی بتواند برای آن مجازاتی را تعیین کند را شکایت کیفری می‌ گویند.

شکایت کیفری از دادسرا و طرح شکایت از فرد متخلف یا مجرم و خطاب به دادستان آغاز می‌ شود. شخص شاکی باید شکواییه خود را علیه شخص دیگر را با مشخص کردن اطلاعات دقیق و نوشتن مشروح شکوائیه خود و با ارائه مدارک آن را مطرح کند.

شکایت کیفری با وکیل برای دادگاه

بر اساس ماده ۳۰۱ قانون آیین دادرسی دادگاه‌ های کیفری می ‌توانند به تمامی شکایت ها و جرم های کیفری رسیدگی کنند به جز مواردی که صلاحیت رسیدگی به آن‌ ها در دادگاه‌ های نام برده شده مانند جرائم مستوجب سلب حیات در دادگاه کیفری یک و جرائم مربوط به دادگاه‌های نظامی ، انقلاب و کودک و نوجوان می باشد.

بهترین وکیل برای دادگاه کیست؟

بر اساس قانون ، دادگاه های حقوقی به مسایل حقوقی شاکیان می پردازد و افراد برای گرفتن جبران خسارات و حق خود به این دادگاه ها مراجعه می کنند. یکی از وظایف مهم وکیل برای دادگاه حضور در مراجع قضایی است.

بهترین وکیل برای دادگاه کیست؟

بهترین وکیل برای دادگاه در دعاوی حقوقی ارتباط کامل با حقوق مدنی افراد دارد. در دعاوی حقوقی مجازاتی  تعیین نشده است اما در  دعاوی کیفری که ارتباط مستقیم با نظم جامعه دارد ، مجازاتی  تعیین شده است.

ملی وکیل با دارا بودن انواع وکیل خصوصا بهترین وکیل برای دادگاه می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد. این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

 

 

 

 


پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام