مقالات

وام بالای صد میلیارد را چطور می توان گرفت؟

با توجه به شرایط سخت کشور، سرمایه گذاری در زمینه هایی که ریسک بالایی دارد سخت و دشوار به نظر می رسد. بنابراین تولید کنندگان و شرکت های داخلی، مجبورند حجم زیاد نقدینگی را از طریق گرفتن وام میلیاردی، تامین کنند. در این مقاله می خواهیم به موضوع وام بالای صد میلیارد و نحوه دریافت آن اشاره کنیم.

وام بالای صد میلیارد را چطور می توان گرفت؟

تا به حال شده است فکر کنید، سرمایه لازم برای تاسیس و یا فعالیت روزانه کارخانه های بزرگ و هلدینگ ها از کجا تامین می شود؟ حقیقت این است که برای تامین سرمایه این بنگاه ها، وام های میلیاردی که نه، وام بالای صد میلیارد نیاز است.
در این مقاله می خواهیم به وام های بالای صد میلیارد برای صنایع کلان بپردازیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت وام های کلان برای صنایع

با توجه به شرایط سخت کشور از نظر تحریم ها، فشار های اقتصادی و تورم بالا، سرمایه گذاری در زمینه هایی که ریسک بالایی دارند، سخت و دشوار به نظر می رسد.
همین طور با وجود تحریم های کشور های غربی علیه ایران، سرمایه گذار های خارجی هم از ترس جریمه شدن و سختی معاملات بانکی با ایران، دیگر مثل گذشته برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ پا پیش نمی گذارند.
این مشکلات، سنگ بزرگی پیش پای تولید کنندگان و شرکت های داخلی قرار داده است، به طوری که مجبورند حجم زیاد نقدینگی را از طریق گرفتن وام های کلان و گاهی حتی وام بالای صد میلیارد، تامین کنند.

وام بالای صد میلیارد

“اما سوال اینجاست که با وجود سختی گرفتن وام حتی برای مبالغ اندک چطور می توانیم برای کسب و کار بزرگمان وام های کلان و حتی وام بالای صد میلیارد دریافت کنیم؟”

وام های با مبالغ بالا، برای طرح های بزرگ کشور اختصاص می یابند، طرح هایی که در سطح استانی و حتی ملی توجیه مناسبی داشته باشند.
شرکت های بزرگ و هلدینگ که طرح های ملی در دست کار دارند و کارخانه هایی که نیاز اساسی از کشور را تامین می کنند، واجد شرایط دریافت وام بالای صد میلیارد هستند.

اخذ وام بالای صد میلیارد برای شرکت

وام با مبالغ بالا به اشخاص حقوقی و شرکت ها تعلق می گیرد. هرچه میزان سرمایه اولیه شرکت بالاتر باشد، مبلغ وام هم بیشتر است.
به طور کلی به شرکت های سهامی خاص، سریعتر وام اختصاص می یابد. در این شرکت ها، 35 درصد از سرمایه شرکت در حسابی به نام شرکت، سپرده گذاری می شود و وامی که به این شرکت ها تعلق می گیرد تا سقف 10 برابر سرمایه شرکت است.
بنابراین گرفتن وام بالای صد میلیارد برای شرکت های سهامی خاص راحت تر است. اما برای شرکت های مسئولیت محدود و تضامنی، که سپرده ای در بانک نمیگذارند، دریافت وام بانکی فوری بسیار مشکل می شود.

وام بالای صد میلیارد

وام بالای صد میلیارد برای کارخانه

1- وام راه اندازی کارخانه
2- وام توسعه کارخانه
3- وام سرمایه در گردش
برای اطلاعات بیشتر، مقاله چطور می توانیم وام برای کارخانه دریافت کنیم؟ را مطالعه کنید.
در صورتی که فعال اقتصادی باشید با داشتن شرکت حقوقی خودتان و کارت بازرگانی، می توانید جهت اخذ وام بالای صد میلیارد و تسهیلات مراجعه کنید.
همانطور که گفتیم به دلیل کمبود بودجه در وزارت صنعت و معدن و محدودیت بانک ها برای دادن وام مخصوصا وام بالای صد میلیارد، باید توجیه و طرح مناسبی برای ارائه داشته باشید.

اهمیت مشاوره حقوقی پیش از اخذ وام

اقدام برای دریافت وام با این مبلغ، حتی با وجود با تجربه بودن افراد هم، گاهی به نتیجه نرسیده است. نمونه های زیادی وجود دارد که افراد پس از صرف هزینه فراوان، درنهایت نه تنها وامی دریافت نکرده اند، بلکه عدم دریافت وام و نبود سرمایه به شرکت آنان، ضربات جبران ناپذیری وارد کرده است.
بنابراین بهتر است برای تشخیص بهترین نوع وام بانک ها و سود های گوناگون، با کارشناسان حقوقی و مالی صحبت کنید و از آن ها مشورت بخواهید.
مشاورین ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه انواع وام به خصوص وام بالای صد میلیارد هستند.
برای دریافت مشاوره از کارشناسان حقوقی ما و وکیل بانکی تهران ، با شماره زیر در تماس باشید:
موسسه حقوقی راهیان عدالت ۰۹۱۲۱۳۰۴۰۸۵

برچسب ها: دریافت وام وام بالای صد میلیارد وام فوری وکیل حقوقی تهران وکیل وام

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام