مقالات مقالات حقوقی

وکیل حقوقی شمال تهران

وکیل حقوقی شمال تهران

مسائل حقوقی که موضوع کلی است ک هوکیل حقوقی می تواند در صورت مشکل به شما کمکم کند. در ادامه مقاله به وکیل حقوقی شمال تهران می پردازیم.

می توانید برای ارتباط با وکیل حقوقی و بهره مندی از مشاوره با ما در تماس باشید .

09121304085

وکیل حقوقی شمال تهران

ویژگی وکیل حقوقی

وکلای امور حقوقی دارای دانش کافی حقوقی هستند. این وکلا در اموری که مربوط به روابط افراد با یک دیگر هست و با جرایم و مجازات ها ارتباطی ندارند فعالیت می کند.

وکلای حقوقی باید امانت دار موکل خود باشند و اسرار و مدارک آن ها را به هیچ وجه افشا نکنند. وکیل حقوقی باید احساس مسئولیت در برابر امور حقوقی شما داشته باشد.

از رسیدن به هدف پرونده شما کوتاهی نکند و نهایت تلاش خود را بکند. این وکلا برای داشتن پروانه وکالت باید دارای دانش عمومی خوبی باشند.

همواره به روز باشند و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف افزایش دهند و بتوان به آن ها اعتماد کرد. وکیل حقوقی شمال تهران هموار وظیفه دارد تا مشاوره درست به موکل خود بدهد.

برای مثال برخی از پرونده های حقوقی نیازی به طرح در مراجع قضایی ندارند و تنها با یک مشاوره حقوقی خوب به سرانجام می رسد.

وکیل حقوقی شمال تهران نباید برای دریافت حق الوکاله بیش تر پرونده موکل خود را بی دلیل به مراجع قضایی ارجاع دهد و باعث دردرسر موکل خود شود.

نباید وعده های دروغین به موکل خود بدهد و او را نسبت به روند پرونده بی جهت امیدوار کند که این کار خارج از اخلاق حرفه ای می باشد باید واقعیت را به موکل خود اعلام کند.

وکیل حقوقی شمال تهران می تواند شان دادگاه و احترام به قاضی را رعایت کند و نباید شان این دو را برای روند پرونده پایین آورد و باعث شود روند پرونده تغییر کند.

وکیل حقوقی شمال تهران

دعاوی حقوقی

تعداد بسیاری از دعاوی حقوقی به علت عدم آگاهی شخص رخ می دهد و در اکثر موارد به زیان فرد منجر می شود. فرد با کمک وکیل حقوقی میتواند از این زیان جلوگیری کند.

بیش تر اختلافاتی که امروزه در جامعه به وجود می آیند حقوقی هستند که در دادگاه ها و شوراهای حل اختلاف حل و فصل می شوند.

در مشاوره های حقوقی دعاوی خانوادگی نیز مطرح می شوند اعم از طلاق ، مهریه ، نفقه ، اجرت المثل ، حضانت و … که آسیب های زیادی به زوجین وارد می کنند.

اگر شما در این زمینه ها دچار مشکل شده اید می توانید با کمک گرفتن از وکیل حقوقی شمال تهران و ماهر مشکلات خود را برطرف نمائید.

وکیل حقوقی شمال تهران در زمینه مشاوره حقوقی ملک و املاک نیز فعالیت دارد. این وکیل در زمینه دعاوی ملکی مانند دعوی موجر و مستاجر ، تخلیه ، خلع ید ، الزام به تنظیم سند رسمی و… می تواند کار ساز باشد و به شما کمک کند.

وکیل حقوقی شمال تهران مجرب می تواند در زمینه ملکی خسارات ناشی از این موضوع پرونده شما را به سمت پیروزی سوق دهد و شما را از مشکلات ملکی نجات دهد.

در دعاوی های حقوقی وصول چک نیز اجام می شود. وکیل حقوقی می تواند در دعاوی وصول مطالبات مانند چک ، سفته ، رسید بانکی و …فعالیت کند.

دعاوی وصول مطالبات و چک یکی از شایع ترین دعاوی در دادگاه ها می باشد که نیازمند یک وکیل حقوقی ماهر و با تجربه می باشد.

وکیل حقوقی شمال تهران می تواند با تجربه خود در این زمینه حکم محکومیت متهم و یا خوانده را از دادگاه اخذ کند و هم چنین می تواند درخواست قرار تامین خواسته را طلب کند و اموال از دست رفته موکل خود را به دست آورد.

برای ثبت دعوای حقوقی باید دادخواستی  (دادخواست حقوقی) را تنظیم کرد ولی برای اقامه دعوای کیفری فقط نیاز به تنظیم شکواییه می‌باشد.

وکیل حقوقی شمال تهران در دعاوی حقوقی ارتباط کامل با حقوق مدنی افراد دارد. در دعاوی حقوقی مجازاتی  تعیین نشده است اما در  دعاوی کیفری که ارتباط مستقیم با نظم جامعه دارد ، مجازاتی  تعیین شده است.

شما برای مشاوره حقوقی خود در هر زمینه ای می توانید به سایت معتبر راهیان عدالت مراجعه کنید. این سایت با دارا بودن انواع وکیل خصوصا وکیل حقوقی می تواند به شما در این زمینه مشاوره آنلاین و رایگان بدهد.

این موسسه قبل از قبول وکالت به شما مشاوره رایگان می دهد و شما می توانید از طریق فضای مجازی با این موسسه در ارتباط باشید برای مشاوره در این زمینه می توانید با این شماره ها تماس حاصل نمائید.

09121304085 – 02122112230

برچسب ها: وکیل حقوقی شمال تهران

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام