وکیل وام معوقه

بدون شک همیشه مطالبات وام  وجود دارد که متاسفانه افرادی که آنها را دریافت کرده‌اند به هر دلیلی شاید نتوانسته‌اند پرداخت به موقع در جهت اقساط آن داشته باشند و اینگونه به این مطالبات معوقه گفته می شود.

 اصولاً وکیل وام معوقه باید با چارچوب خاصی در مورد اصول مطالبات آشنایی کامل و جامعی داشته باشد بدین سبب که وام معوقه‌ی بانکی متاسفانه با توجیهات خاصی در زمینه‌ی تسهیلات برخوردار است که وکیل وام معوقه به خوبی با این توجیهات آشنا می‌باشد.

 باید در برخی شرایط به این نکته فکر نمود که چرا برخی از افراد در بازپرداخت وام ناتوان می‌شوند متاسفانه برخی اوقات به خاطر وجود سود های سرسام آور و بعضاً هنگفت وام معوقه بسیار به وجود می آید که بدین ترتیب وکیل وام معوقه با توجه به این سودهای کلان باید نرخ های خاصی را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند خط و ربط های موجود را پیدا کند.

اگر به دنبال وکیل حقوقی و وکیل کیفری هستید می توانید با مشاوران ما با شماره 09121304085 در تماس باشید .

وکیل وام معوقه

تنظیم صحیح شکایت

 و با تنظیم شکایتی درست برای دادگاه محترم از حق موکل خود دفاع نماید و دادگاه را با این مسئله آشنا و روبرو سازد که برخی سود های بانکی صریحاً توانایی لازم افراد را از آن‌ها برای بازپرداخت صحیح و به موقع سلب می کند.

البته نمی‌توان ناآگاهی افراد را در این زمینه دلیل بر مشکلات این چنینی ندانست چرا که وکیل وام معوقه همیشه به این نکته اشاره دارد که افراد اگر توان مالی خود را بسنجند و بعد از آن اقدام به دریافت وام نمایند، طبیعتاً بسیاری از مشکلات برای آنها رخ نخواهد داد.

 اما در برخی شرایط متاسفانه به دلایلی از جمله حرص و طمع افراد باعث می‌شود که ریسک های پرخطر مادی را به جان خریده و از عواقب آن چشم‌پوشی نمایند، وکیل وام معوقه موکل خود را با نوع جریمه بانکی آشنا می کند و با مدارک خاصی که در کنار یکدیگر قرار می دهد می تواند یک ابزار درست را برای حمایت کامل از موکل در دادگاه ارائه دهد.

تأثیر سودهای بانکی

 چرا که فرد وام گیرنده و همچنین بانک هرکدام با حقوق خاصی روبه‌رو هستند که نمی‌توان حقوق هیچکدام را نادیده گرفت، بلکه وکیل وام معوقه به بهره وری و همچنین سود های اصلی وام توجه کرده و اصل پول را با توجه به شرایط مورد بازبینی قرار می دهد.

وکیل وام معوقه باید به بانک یادآوری کند که در ابتدای عرضه‌ی وام باید تمام شرایط کافی و وافی را برای بدهکار توضیح می‌داده است و آن را توجیه میکرده ابتدا وضعیت مالی خود را سنجیده و بعد از آن نسبت به گرفتن وام اقدامات لازم را انجام می‌داده است.

 چرا که برخی از عملکرد هایی که در بانک انجام می پذیرد متاسفانه توجیه خاصی ندارند و بدین ترتیب افراد عمدتاً بدون آگاهی کامل نسبت به وام های کلان ؛اقدامات لازم را انجام می‌دهند و این گونه علاوه بر خود ضامن را نیز درگیر بسیاری از آسیب‌های مالی می نماید.

وکیل وام معوقه

نقش وثیقه

 وکیل وام معوقه باید در پرنده به این موضوع نیز دقت داشته باشد که در صورت هر نوع وثیقه‌ای که به خاطر وام در بانک وجود دارد غفلت نورزد، چرا که با یک بی احتیاطی، وثیقه ممکن است به راحتی به خسارت بالایی برای بدهکار منجر شود و حقوقی که بدهکار و ضامن او برای وام معوقه خود دارند را باید در چارچوبی خاص وکیل برای دادگاه توضیح داده تا در نحوه ارائه رای دادگاه تاثیری ایجاد شود.

وکیل وام معوقه باید نسبت به مساله و اینکه در دستگاه قضا آن به واسطه شرایط خاص بدهکار برای بازپرداخت وام معوقه وجود دارد، شرایط ویژه‌ای را قرار دهد، چرا که عموماً بانک باید همکاری خوبی را با بدهکار داشته باشد تا وام معوقه با سنگینی بیش از حدی نیز روبرو نگردد.

دعاوی بانکی

 متاسفانه برخی از بازپرداخت ها به شدت سنگین است که افراد به راحتی نمی توانند نسبت به رفع آن به راحتی اقدام نمایند و در این شرایط پرونده با پیچیدگی‌های خاص انجام می پذیرد و دعاوی بانکی همیشه با تبصره و ماده های خاصی می توانند در مورد پرداخت وام و نوع وثیقه ای که به دلیل وام معوق در بانک ها وجود دارد شرایط را برای بدهکار سخت نماید.

 که در این بُرهه‌ای عمدتاً وکیل وام معوقه با ماده و تبصره‌های خاصی که در مورد دعاوی بانکی مطرح میشود می تواند خسارت های به وجود آمده، به خاطر عدم پرداخت به موقع و سریع را با تشریح کامل قرارداد به نحوی درست به نفع بدهکار تغییر دهد.

توصیه‌ی من به شما این است که در مورد وام معوقه و روش‌های درست و هدفمند آن برای بازپرداخت صحیح حتماً از وجود یک وکیل مجرب وام معوقه بهره مند شوید تا تنش کمتری را احساس نموده و با وجود مشاوره های بهتر بتوانید از این مشکل رهایی پیدا کنید، چرا که اگر باز پرداخت‌ها دیرتر و از مسیر خود دور شود خواهد توانست تنش‌ها و آسیب‌ها و در کنار آن خسارت‌های مالی بسیار زیادی را به شما وارد آورد.


پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام