مقالات مقالات حقوقی

دادخواهی امور حقوقی همراه با بهترین وکیل حقوقی

پیش از رسیدگی به دادخواهی امور حقوقی همراه با بهترین وکیل حقوقی ، وی را معرفی نماییم .به وکلایی که برای رسیدگی به حقوق مدنی با اذن موکل نسبت به احقاق حقوق شخص مبنی بر پرونده مطروحه در دادگاه‌های حقوقی، مامور به دادرسی می شوند، وکیل حقوقی می گویند . وکیل حقوقی به صورت تخصصی در محاکم قضایی و غیر قضایی به پرونده رسیدگی می کند.

دادخواهی امور حقوقی همراه با بهترین وکیل حقوقی :

مسلما رسیدگی و دادخواهی امور حقوقی همراه با بهترین وکیل حقوقی به موکل، کمک شایانی خواهد نمود، وکیل حقوقی تهران به صورت تخصصی در دادگاه‌های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف، اجرای احکام و… در زمینه قوانینی اعم از قانون مدنی، قانون آیین دادرسی مدنی، قانون تجارت، قانون حمایت خانواده، قانون امور حسبی و برخی امور مدنی دیگر ، از جانب موکل اذن پیدا میکنند تا به پرونده رسیدگی کنند.

در مواجه با مسائل حقوقی که از پیچیدگی های خاصی برخوردار است به چه شخصی باید مراجعه کرد؟

استفاده از خدمات حقوقی و وکیل حقوقی برای شما ضروری است زیرا وکیل حقوقی با پیچیدگی های فنی مسائل حقوقی آشنایی کامل دارد بنابراین در مواجه با مسائل حقوقی باید به وکلایی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه نمایید و پس از دریافت مشاوره با اذن و اعطای وکالت نامه به وکیل حقوقی، با خیال آسوده روند پرونده را به دست وی بسپارید

1) به چه دعاوی، دعاوی حقوقی گفته میشود؟

از جمله دعاوی که می توان به آن، عنوان دعاوی حقوقی اطلاق نمود، اعم از طلاق، دعاوی ملکی، مطالبه وجه، مطالبه نفقه، مطالبه مهریه، استرداد جهیزیه ، مطالبه اجرت المثل و…. می باشد که برای اقامه هریک ازاین دعاوی باید به یک شخص حقیقی و حقوقی یا به عبارتی وکیل امور حقوقی مراجعه نمود و از وی مشاوره خواست زیرا یک وکیل بهتر میتواند از حق شما دفاع نماید.
_ در نظر داشته باشید وکیلی که انتخاب می کنید حتما وکیل پایه یک دادگستری باشد، لذا با ذکر این مقدمه و‌ تبیین ضرورت استفاده از خدمات حقوقی و‌ مراجعه به وکیل در نوشته های آتی معیارهایی را که ‌می توانید بر مبنای آن یک وکیل خوب را برای خود انتخاب کنید ارائه خواهیم ‌نمود.

بهترین وکیل حقوقی

2) تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو دادگستری در امور حقوقی چیست ؟

وکیل پایه دو دادگستری کاملاً متمایز با وکیل پایه یک دادگستری است ، در واقع وکیل پایه دو دادگستری منحصراً توانایی دخالت در پرونده های مالی با میزان نرخ پایین و پرونده هایی که در خصوص حقوق خانواده مانند طلاق ، اثبات نسب و نفی نسب، هستند را دارا می باشد . و با اذن شخصی حقیقی به عنوان وکیل اعلام وکالت می نماید، در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری به دور از هرگونه محدودیتی در هر نوع پرونده ای می تواند مدافع حق موکل خویش باشد و در مراجع قضایی و غیرقضایی اقامه دعوا کند.
وکیل حقوقی منحصرا به پرونده های حقوقی رسیدگی می کند و در زمینه حقوق خصوصی از موکل خود دفاع میکند و خواستار احقاق حق وی می شود، لازم به ذکر است که وی به هیچگونه از پرونده های کیفری که در قالب حقوق عمومی قرار می گیرد، رسیدگی نمی کند.

3) حقوق خصوصی چیست؟

هنگامی که اشخاص حقیقی به یکدیگر خسارت و زیان وارد می کنند مطالبه وجهی دارند یا برای وصول چکی اقدام میکنند و یا در مسائل غیر مالی اعم از خانوادگی، طلاق، حضانت، تابعیت، نکاح، وقف ، حق ارتفاع، حق انتفاع، قراردادها و مسئولیت های غیر قراردادی، دعاوی مربوط به معاملات (عقد بیع، اجاره، خرید و فروش)، خواهان دادرسی حقشان می شوند مسائل آن در قالب حقوق خصوصی قرار می گیرد به عبارت دیگر ارتباط خصوصی افراد با یکدیگر و اختلاف پیدا کردن مسائل خصوصی افراد با یکدیگر در قالب حقوق خصوصی رسیدگی می شود .

بهترین وکیل حقوقی

4) حقوق عمومی چیست؟

مجموعه ای از موارد در اثر آن، جرمی واقع شود و در اثر آن جرم آبرو،حیثیت و اموال یک شخص حقیقی به خطر بیفتد و در این زمینه هیچگونه رضایتی از طرف شخص زیان دیده وجود نداشته باشد، در قالب حقوق عمومی و کیفری قرار میگیرد.

وکیل حقوقی

بنابراین وکلا به دو دسته وکیل حقوقی و وکیل کیفری تقسیم خواهند شد که برای هر یک از امور حقوقی و امور کیفری باید به وکلای متخصص در همان زمینه مراجعه فرمایید .
یک وکیل حقوقی خوب، قبل از هرگونه اقدامی نسبت به پرونده مطروحه به موکل خویش مشاوره و ارائه خدمات حقوقی می دهد و موکل را از تمام جوانب اقامه دعوا اعم از جنبه مثبت و منفی تشکیل پرونده آگاه می سازد و در نهایت با توجه به توضیحات داده شده تصمیم گیری نهایی را به موکل محول می نماید.

برچسب ها: بهترین وکیل حقوقی وکیل حقوقی وکیل حقوقی تهران

پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام