وکیل

وکیل جرایم اقتصادی

زمانی نیاز به وکیل جرایم اقتصادی به وجود خواهد آمد که با چنین پرونده‌های دردسر سازی درگیر شده باشید. در واقع در صورت رخ دادن هرگونه جرم اقتصادی، نیاز به همکاری با یک وکیل جرایم اقتصادی به وجود خواهد آمد.

از آنجایی که این مفهوم حقوقی از سایر پرونده‌های مشابه متفاوت است؛ باید حتما برای مشخص کردن تکلیف پرونده در دادگاه از یک وکیل جرایم اقتصادی حرفه‌ای کمک بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که همکاری با وکلای اقتصادی همواره در این شرایط راهگشا خواهد بود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه همکاری با وکیل جرایم اقتصادی ارائه خواهیم کرد.

جرایم اقتصادی چیست؟

جرایم اقتصادی از جمله اختلافاتی هستند که بر ضد کشور انجام می‌شوند. در واقع این جرایم از لحاظ مفهوم و معنا با جرایم مالی متفاوت هستند و به همین دلیل هم باید حتما برای مقابله با این جرائم دادگاه‌های صالح در سطح کشور ورود پیدا کنند. البته باید توجه کنید که پیگیری جرایم اقتصادی بدون توجه به اصول قانونی امکان پذیر نیست و تنها وکلا توانایی لازم برای پیگیری این جرایم را خواهند داشت.

جرایم اقتصادی چیست؟

از جمله جرایم اقتصادی رایج میتوان به جرایم پولی و بانکی، جرائم تجاری، فرارهای مالیاتی، قاچاق ارز و کالا، رانت، اختلاس، رشا و ارتشا و همچنین کلاهبرداری‌های کلان اشاره کرد.

از آن جایی که وکلای اندکی در زمینه جرائم اقتصادی فعالیت می‌کنند؛ باید حتما برای همکاری با یک وکیل جرایم اقتصادی کارآزموده جرایم اقتصادی با یک موسسه معتبر همکاری کنید. از طرف دیگر، برخی از وکلا توانایی کافی برای پیگیری پرونده‌های جرایم اقتصادی را ندارند؛ به همین خاطر حتما پیش از هر اقدامی با وکلای جرایم اقتصادی موسسه ملی وکیل همکاری کنید.

وکیل جرایم اقتصادی تهران

وکلای ملی وکیل هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند. همچنین باید توجه کرد که همکاری با این وکلا بدون توجه به اصول مجموعه ملی وکیل امکان پذیر نیست. در نتیجه بهتر است ابتدا در رابطه با پرونده خود از کارشناسان حقوقی ملی وکیل مشاوره دریافت کنید تا سپس در فرصت دیگری امکان مراجعه حضوری یا تنظیم قرارداد با وکیل جرایم اقتصادی مورد نظرتان را داشته باشید.

وکیل جرایم اقتصادی تهران

بهترین وکیل جرایم اقتصادی

در حال حاضر بهترین وکلای جرایم اقتصادی تهران و سراسر کشور در مجموعه ملی وکیل مشغول به فعالیت هستند. در واقع موسسه ملی وکیل با هدف گسترش دسترسی دادجویان به امکانات قانونی و همچنین دریافت مشاوره از وکلای خبره در حوزه‌های مختلف، با یک تیم حرفه‌ای از وکیل جرایم اقتصادی همکاری می‌کند.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی

در نتیجه اگر شما هم قصد همکاری با یک وکیل جرایم اقتصادی حرفه‌ای یا بهترین وکیل جرایم اقتصادی را دارید؛ حتما با وکیل کیفری حقوقی مجموعه ملی وکیل تماس بگیرید.

نمونه رای برای جرایم اقتصادی

در ادامه یک نمونه رای برای جرایم اقتصادی را ارائه خواهیم کرد:

واگذار شده در 1340.1.29 دفتر اسناد رسمی شماره تهران به آقای…بررسی های بعمل آمده کاشف بعمل آمد شخصی به هویت…با سند مجعول پلاک ثبتی مزبور را با تبانی قبلی و طی تشریفات صوری ،بعنوان وكيل مع…الواسطه آقای…ابتدا به خود و سپس طی سند رسمی شماره تهران به آقای انتقال قطعی داده و نامبرده نیز با اعطای وکالت به آقایان (وكالتنامه شماره مورخ 1387.2.2 دفتر اسناد رسمی (تهران و معرفی خود به عنوان مالک به شهرداری و سایر دوایر دولتی در صدد تضییع 9 شماره…مورخ 1386.7.3 دفتر اسناد رسمی شماره…و آقای وکلای آقای حقوق موکل می باشند و از طرف دیگر خانم و پیرو سوابق قبلی مفتوح در شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت، بدین شرح که آقایان با وکالت از طرف متهم…شهرت هر دو…1388.6.26 فروخته و پلاک پیش گفته را به موکل آنان طی مبایعه نامه عادی پس از آن موکل درصدد تحقیق در خصوص ملک خریداری شده برآمده و متوجه عدم تطبيق مشخصات اعلامی در مبایعه نامه و مشخصات واقعی که مستقر در خیابان می باشد شده ولی در عین حال با وکالتی که فروشندگان از مالک پلاک داشتند نسبت به تنظیم سند صلح شماره تهران اقدام شده است اوراق الى جلد دوم ) لذا با توجه به مغایرت مشخصات درج شده در مبایعه نامه ، به لحاظ کلاهبرداری و فروش مال غیر شکایتی علیه آقای ، اقامه نموده اند با وصول و تشريح شكواييه های مذکور از سوی وکلای مدافع شکات و اخذ نظریات کارشناسی ، در نهایت قرار جلب به دادرسی مورخه 1397.3.19 و مورخه 1397.4.25 از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه تهران جهت مورخ 1391.3.23 دفتر مورخه کیفرخواست شماره منهم به اتهام جعل و کلاهبرداری و فروش مال غیر صادر و پرونده به شعبه دادگاه کیفری دو تهران ارجاع و سرانجام طی دادنامه شماره 1397.7.10 حکم بر محکومیت غیابی متهم موصوف به اتهام جعل و کلاهبرداری و فروش مال غیر صادر که این رأی مورد اعتراض آقایان با وکالت آقای علیرضا مرادی از حیث چگونگی رد مال گردیده است که پس از تهیه گزارش از روند پرونده، دادگاه به لحاظ عدم ضرورت اقدام دیگری ختم رسیدگی را اعلام و به شرح آتی مبادرت به صدور رای می نماید.

«رأی دادگاه»

در خصوص تجدید نظر خواهی آقایان : علیرضا مرادی به طرفیت آقای

مورخه 1397.7.10 صادره از شعبه

با وکالت آقای

نسبت به دادنامه شماره دادگاه کیفری دو تهران که به موجب آن متهم


پیام بگذارید

ملی وکیل سایت مرجع در زمینه های دعوای حقوقی ، تنظیم لایحه ، 

تماس با ما

© تمامی حقوق برای این قالب محفوظ است.
مشاوره سریع حقوقی و وام